ستاره آرژانتینی شانگهای تاکید کرد که به حضورش در لیگ چین ادامه می‌دهد و به دنبال بازگشت به فوتبال آرژانتین نیست.

کارلوس توس: تا پایان قراردادم در لیگ چین می مانم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اوله، کارلوس توس بعد از جدایی از بوکاجونیورز با وجود این که پیشنهادهای زیادی داشت، اما تصمیم گرفت که راهی لیگ چین شود و به شانگهای پیوست.

توس نتوانسته انتظارات را در شانگهای بر آورده کند. با این حال او می‌خواهد به فوتبال خود در این کشور بزرگ آسیایی ادامه‌ دهد.

او گفت‌: من در شهرهای منچستر، تورین و چند شهر بزرگ دیگر زندگی کرده‌ام اما باید بگویم که از زندگی کردن در شانگهای بسیار لذت می‌برم و خوشحالم که در چین هستم. لیگ چین بسیار متفاوت است. برای کنار آمدن با این لیگ به زمان زیادی نیاز داشتم و الان احساس می‌کنم  که شرایط خوبی دارم.

توس درباره بازگشت به بوکاجونیورز، خاطر نشان کرد: چنین چیزی احتمال ندارد. من در بازگشت به آرژانتین بسیار اذیت شدم و در بوکا شرایط روحی سختی را پشت سر گذاشتم چرا که همه چیز با من بود. فعلا یک سال دیگر با شانگهای قرارداد دارم و می‌خواهم به حضورم در این تیم ادامه دهم.

او در پایان سخنان خود همچنین درباره این سوال که آیا لیگ چین را به خاطر پول انتخاب کرد، ‌اضافه کرد: نه چنین چیزی نیست. من وقتی یوونتوس را ترک کردم با پیشنهاد نجومی اتلتیکومادرید مواجه شد. با این حال حال به فوتبال آرژانتین برگشتم. من می‌خواهم  از بازی کردن لذت ببرم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.