اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری پنج قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۵کیلوگرم ماده مخدر از آنان در عملیات پلیس استان خبر داد.

پنج قاچاقچی موادمخدر توسط پلیس استان مرکزی دستگیرشدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، یوسف سپهوند اظهار داشت:‌ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال مواد مخدر توسط دو تن که در سطح کشور فعالیت می کردند، مطلع شدند و زمانی که این دو نفر قصد داشتند مقادیری مواد مخدر را از محورهای مواصلاتی استان فارس به یکی از استان ها انتقال دهند، تحت مراقبت های نامحسوس پلیس قرار گرفتند.

وی بیان داشت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و فارس، سرانجام در عملیاتی برنامه ریزی شده، هنگامی که قاچاقچیان قصد داشتند با یک دستگاه خودروی سواری، محموله مواد مخدر را از استان های مرزی به استان فارس انتقال دهند، طی عملیاتی در ورودی شهرستان شیراز دستگیر شدند.

سپهوند تصریح کرد:‌ در این عملیات هر دو متهم دستگیر شدند و ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی آنان کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دیگر عملیات پلیس در یکی از شهرستان های استان، خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان به یک دستگاه خودروی وانت پیکان که در حال تردد به یکی ازاستان های همجوار بود، مشکوک شده و پس از متوقف کردن وسیله نقلیه موردنظر موفق به کشف ۳۰کیلوگرم ماده مخدر تریاک شد.

وی یادآور شد: سه متهم دستگیر شده در هر دو عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از کشف ۲۵کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات پلیس در یکی از شهرستان های استان خبر داد.

سپهوند گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان، به یک دستگاه خودروی سواری که در حال تردد به یکی از استان های همجوار بود، مشکوک شده و پس از متوقف کردن خودروی مذکور و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک که به شیوه ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی اضافه کرد: دو متهم دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.