تبریز-شاهین زوارقی پژوهشگر ملکانی از سوی سازمان جهانی EFMD موفق به کسب جایزه نوبل مدیریت سال ۲۰۱۷ میلادی شد.

جایزه نوبل مدیریت ۲۰۱۷ به پژوهشگر ملکانی رسید

به گزارش قدس آنلاین، دومین کنفرانس و مجمع جهانی نوبل مدیریت سازمان جهانی  E.F.M.D  با هدف اهدای جایزه و نشان ویژه نوبل مدیریت در مرکز همایش‌های  بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این کنفرانس شاهین زوارقی به خاطر ۱۸ طرح مدیریت تکنولوژی در سال ۲۰۱۷ میلادی  با هدف تجاری‌سازی موفق به اخذ نشان نوبل و تندیس طلایی این کنفرانس جهانی شد.

شاهین زوارقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: دومین مجمع جهانی مدیریت E.F.M.D بارویگرد اهدای جایزه نوبل مدیریت و نشان عالی مدیریت در سال ۲۰۱۷میلادی  به میزبانی کشور ایران در مرکز همایش‌های  بین‌المللی صدا و سیما طی روزهای اخیر برگزارشد.

وی افزود: دومین  مجمع جهانی  مدیریت با حضور مدیران موفق  پژوهشی و اقصادی جهان در تالار خواجه نصیر سالن  همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما   برگزار شد و در این مجمع جهانی  نمایندگانی از ۱۰ کشور جهان از جمله تایلند، فرانسه، آلمان، اسلواکی، ترکیه، روسیه و... حضور داشتند.

پژوهشگر ملکانی  تصریح کرد: در بخش اول این مجمع کارگاه آموزشی و بازآموزی برای مدیران برتر توسط اساتید مجرب برگزار شد، در بخش اول تدریس پروفسور فرانس سوا در رشته مدیریت ریسک و در بخش دوم خانم پروفسور دیرین بولوت در رشته برندسازی تدریس کردند.

زوارقی با اشاره  به  کسب رتبه‌های برتر در سال گذشته اظهار داشت: اولین مجمع جهانی مدیریت در سال گذشته  به میزبانی کشور امارات  برگزار شد که اینجانب  جایزه ویژه الماس مدیریت جهان  را سال قبل کسب کرده بودم و  امسال نیز موفق به کسب تندیس طلایی  نوبل مدیریت و نشان عالی مدیریت از اتحادیه اروپایی مدیریت شده‌ام.

وی که برای دومین سال پیاپی مدیر نمونه پژوهشی و ایده‌پرداز برتر جهان در سال ۲۰۱۷ انتخاب شده است، ادامه داد: در بخش نهایی مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان منتخب و در این کنگره اتاق‌های بازرگانی کشورهای شرکت کننده و روسای کمیسیون اقتصادی، دانشگاه‌ها و فعالان عرصه  اقتصادی حضور داشتند.

از میهمانان عالی رتبه این مجمع می‌توان به پروفسور ژان فراس سوا و خانم پروفسور دیرین بولوت اشاره کرد.

شایان ذکر است،  پروفسور شاهین زوارقی متخصص علوم کشاورزی و گیاهان دارویی و مدیر گروه مطالعات و تحقیقات کاربردی گیاهان دارویی هرب است برای سخنرانی چهارمین کنگره علوم تکنولوژی بلژیک دعوت شده است.

زوارقی دارای ۸۴ اختراع ثبت شده بوده و بیش از ۲۲ مدال جهانی اختراعات  را کسب کرده و دو سال به عنوان چهره ماندگار مدیریت پژوهشی کشور انتخاب و معرفی  شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.