شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اگر مدیران بی توجه به شأن و جایگاهشان فعالیت کنند، مفاسد، نارضایتی و گله مندی در سطح جامعه وجود نخواهد داشت، در غیر این صورت، حق مردم تضییع و به خوبی ادا نمی شود.

باید به قشر آسیب پذیر و کمتر برخوردار جامعه توجه کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر چهارشنبه در دیدار با کارکنان بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به قشر آسیب پذیر و کمتر برخوردار جامعه یک مساله مهم است که رضایتمندی قشر عظیمی را به دنبال خواهد داشت.
 حجت الاسلام نکونام افزود: شما به اقشار آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی می‌کنید و خدمت‌رسانی به انسان آسیب‌دیده در عرصه‌های مختلف و دست‌گیری از او قطعا جزو بهترین و مقدس‌ترین کارها نزد خدای متعال محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر شما خالصانه از خدای متعال بخواهید که توفیق خدمت به این آسیب‌دیدگان را به شما عطا کند و بتوانید از این فرصت ها به خوبی در جهت خدمت استفاده کنید، قطعا بهترین جایگاه و مرتبه را در بهشت نصیب خودتان کرده‌اید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فعالیت مدیران در راستای عمل به فرامین الهی و ولایی گفت: اگر مدیران بی توجه به شأن و جایگاهشان فعالیت کنند، مفاسد، نارضایتی و گله مندی در سطح جامعه وجود نخواهد داشت، در غیر این صورت، حق مردم تضییع و به خوبی ادا نمی شود.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خدمت‌رسانی‌های ناچیز و محدود به آسیب دیدگان اجتماعی تصریح‌کرد: کمک‌هایی که نظام در جهت تأمین نیازها و رفع مشکلات فراوان اقشار آسیب‌دیده جامعه ارائه می‌دهد، بسیار ناچیز است و جوابگوی تمامی نیازهای آنان نیست و نمی‌تواند حق آن‌ها را به درستی ادا کرد درحالی که با پیشگیری بسیاری از این مسائل، مشکلات و کمبودها رفع خواهد شد.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد:با پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی یک انسان سالم تحویل جامعه داده خواهد شد که می‌تواند منشأ انواع خدمات برای جامعه باشد، بنابراین پیشگیری یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و بکوشید نقش خودتان را در این جهت ایفا کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.