زاهدان-استاندار سیستان و بلوچستان گفت:هر کس در مسیر تنویر افکار عمومی و ارتقاء آگاهی ، بیان مطالبات و نقد ایستادگی کند قطعا بر امنیت و رضایت جامعه خدشه وارد می کند.

شرط موفقیت در روابط عمومی ظرفیت سازی ، مدارا  و پذیرش نقش است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری،علی اوسط هاشمی امروز در نشستن شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان با موضوع نقش روابط عمومی ها در توسعه استان اظهار داشت: شرط موفقیت در روابط عمومی ظرفیت سازی ، مدارا و پذیرش این نقش است و روابط عمومی برای داشتن نقش فراسیستمی باید آنقدر چسبندگی و عشق به کار، روح و فکر بلند و تحمل داشته باشد تا نگاهها را به این نقش نهادینه سازد.

استاندار چهار رکن توسعه را قانون گرایی ، پذیرش نقد ،مشارکت جویی و عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: خروج از قانون از ناحیه هر کس خسران و زیان است و هر کس قانون را بخواهد خم کند آثار زیانبار آن را برای خود ، نظام و کشور بدنبال خواهد داشت.

هاشمی افزود : باید با وقف وقت خویش برای مردم این رضایت آنان را صیانت کنیم چون محصول توسعه دو عنصر سعادت و رضایت است.

وی تصریح کرد: مهمترین عوامل رشد روابط عمومی در قرن اخیر دانش و معرفت است و باید این بخش به وسعت مطالبه مردم در روابط عمومی ها توسعه یابد.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها اگر بر رسالت خود واقف باشند دیگران به راحتی نمی توانند تسخیر افکار عمومی را در دست داشته باشند و خیلی ها به دنبال تسخیر افکار عمومی به نفع خویش هستند در حالیکه روابط عمومی ها با مردم زندگی و کار می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.