۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
کد خبر: 549053

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که ۴ بازیکن مثل روز گذشته در برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان حضور نداشتند.

مهمانان پر شمار در تمرین امروز استقلال

به گزارش قدس آنلاین، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که پیش از شروع تمرین بازیکنان استقلال و پارس جنوبی با یکدیگر به خوش و بش پرداخته و علیرضا منصوریان نیز برای دقایقی با مهدی تارتار به گفت‌وگو پرداخت.

 تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* قبل از آغاز تمرین امروز استقلال علیرضا منصوریان برای دقایقی با مجتبی جباری به صورت خصوصی صحبت کرد. بعد از گفت‌وگوی سرمربی و هافبک آبی‌ها جباری به هم تیمی‌هایش در گرم کردن اضافه شد.

* سرور جباروف به دلیل سفر به ازبکستان،‌هرائر مگویان، لئورناردو پادوانی و فرشید باقری به دلیل آسیب دیدگی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند.

*در حاشیه تمرین امروز استقلال اعضای تیم ملی ووشو به دویدن مشغول شده و تست آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتند.

* با توجه به برگزاری بازی دوستانه پارس جنوبی و خونه به خونه بابل امروز میهمانان زیادی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و با علیرضا منصوریان روبرو شدند. به طور مثال رضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس به همراه علیرضا محمد برای دیدار با مهدی تارتار در ورزشگاه آزادی حاضر شدند که این دو نفر با منصوریان برخورد گرمی داشتند. همچنین علیرضا رضایی قهرمان سابق تیم ملی کشتی و هومن افاضلی مربی سابق تیم ملی ایران در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی حاضر شده و با سرمربی تیم استقلال گفت‌وگو کردند.

* تمرین امروز آبی‌پوشان با صحبت‌های منصوریان آغاز شد و سپس بازیکنان در نیمی از زمین برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. بخش اول تمرین امروز به تمرین دفاع به حمله اختصاص داشت که مجتبی جباری، مهدی قائدی و یعقوب کریمی حرکات بسیار خوبی انجام داده و در مواجهه با مدافعان پس از پشت سر گذاشتن آنها دروازه حریف را باز کردند که این موضوع با تشویق منصوریان روبرو شد.

* نصرالله عبداللهی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت اما بهتاش فریبا و محمد نوازی از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.

* تعدادی از بازیکنان استقلال با توجه به نامشخص بودن سفر تیم شان به آلمان در این مورد از کادر فنی سؤال می‌کردند و از آنها می‌پرسیدند آیا قرار است سرانجام به آلمان برویم یا نه. 

*تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی انجام شد که مجتبی جباری بعد از حدود ۴۰ دقیقه تمرین به برنامه‌های اختصاصی پرداخت و کار بدنی انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.