۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 549092

هم تیمی سابق لیونل مسی بار دیگر به تمجید از این بازیکن پرداخت و این بار او را به ماشینی تشبیه کرد که برای فوتبال ساخته شده است.

تمجید جالب ژاوی از لیونل مسی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از الموندو، ژاوی ستاره سابق بارسلونا از وقتی که از این تیم جدا شده است، به تعریف و تمجید از لیونل مسی پرداخته است. اینبار نیز این بازیکن که در عضویت تیم السد قطر قرار دارد به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت:از نظر من مسی ماشینی است که برای فوتبال ساخته شده است. او این توانایی را دارد که همزمان بتواند کارهایی را که آندرس اینیستا، سرخیو بوسکتس و من را انجام دهد و همزمان لیونل مسی باشد. بازیکنی مانند او وجود ندارد. او پاهایی دارد که به توپ چسبیده است و می تواند کارهای فوق العاده ای با توپ انجام دهد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: خوشحالم که او تصمیم گرفته است تا قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کند. حضور او در بارسلونا خبری خوب برای همه ما است و من امیدوارم او در ادامه حضور خود نیز بتواند بهترین بازیهای خود را با پیراهن بارسلونا انجام دهد. همواره از تصمیم هایی که او در بارسلونا گرفته است خوشحال شدم و اینبار نیز خیلی خوشحال هستم که او می خواهد در بارسلونا بماند.

لیونل مسی اخیرا تصمیم گرفته است تا قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۱ با این تیم تمدید کند. او یکی از ارکان اصلی بارسلونا در یک دهه اخیر بوده است که توانسته قهرمانی ها و افتخارات زیادی را با این تیم به دست بیاورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.