بردسکن- امام جمعه موقت بردسکن آتش به اختیار را امر به معروف و مدافع دین بودن بیان کرد.

آتش به اختیار امر به معروف و مدافع دین بودن است

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام محرم مصوری امروز در جمع عزاداران امام صادق (ع) در محل مدرسه علمیه امام صادق (ع)  این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت این امام همام به ابعاد زندگانی و شخصیتی امام صادق (ع) پرداخت و گفت:  امروز عده ایی از واژه آتش به اختیار مقام معظم رهبری  در جهت تعضیف  آن گام برمیدارند و به دنبال ترویج مسایل بی  عفتی و بی بندباری در جامعه هستند.

وی طلبه ها را به عنوان افسران جنگ نرم در مقابله با اهداف شوم دشمنان دانست و گفت:  امروز همه باید براساس دین و اسلام و قرآن  و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و نگذاریم عده ایی از روی جعل و نادانی  مسیر و اهداف دشمنان را ادامه دهند.  مصوری عنوان کرد: دشمن درصدد براندازی مکتب آل صادق (ع) است و ماباید به عنوان سربازان  واقعی امام زمان (عج) و آنچه که اسلام تشخیص داد  براساس آتش به اختیار عمل کنیم و در رکاب مقام معظم رهبری باشیم. وی اظهارداشت: پیروی از ولایت فقیه در همه عرصه ها کارساز و ما را می تواند از بحران ها نجات دهد.

امام جمعه موقت بردسکن گفت: امروز بیداری اسلامی به تمام جهان رسیده و همه کشورها متوجه بشریت منجی عالم حضرت مهدی (عج) هستند.وی با برشمردن زندگی حضرت امام صادق (ع) و تربیت بیش از ۴ هزار نفر در زمینه‌های مختلف علوم حوزوی همراه با کشف و تربیت دانشمندان بزرگ، افزود: دشمن تلاش می‌کند، کانون گرم خانواده‌ها را متلاشی کند و اگر پیوند ما با ائمه اطهار محکم گره بخورد، دشمن نمی‌تواند رسوخ کند.

امام جمعه موقت بردسکن با اشاره به اینکه جنگ نرم سبب شده، شاهد از هم گسستگی در میان خانواده‌ها باشیم، متذکر شد: مواد مخدر که امروزه مورد حمایت دشمنان واقع شده ، از لحاظ فرهنگی می‌تواند بر جوانان ما غلبه کند.

مصوری با بیان مطالبی از مولای متقیان علی (ع) به قوی بودن ایشان در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: مومن باید دارای احساس باشد و در یک مسیر با اقتدار زندگی کرده و هدف مشخصی داشته باشد.

امام جمعه موقت بردسکن با تأکید بر اینکه وحدت، انسجام و پیوند با ولایت و اطاعت کامل از رهبری ما را به قلل رفیع برتری رسانده، یادآور شد: معنای آتش به اختیار یعنی از حیثیت و آبرو برای اسلام دریغ نکردن است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خطاب به افسران جنگ نرم بیان کرد:  قرآن بیان حقایق را دارد و معنای حقیقی آن این است که مسلمانی فقط به نماز خواندن نیست ،بلکه نماز نماد حقیقی و بندگی و عبودیت بوده که مقدمه‌ای برای عبد شدن و مطیع بودن است.

قبل از سخنان امام جمعه موقت بردسکن یکی از مداحان اهل بیت به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت و عزاداران در سوگ این امام همام اشک ماتم ریختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.