دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اکنون دوره رقابتهای انتخاباتی به پایان رسیده و مسئولان باید با همدلی و اتحاد نسبت به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

دبیرکل جبهه پایداری: رقابتهای انتخاباتی تمام شد مسئولان با همدلی و اتحاد گام بردارند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در مراسم عزاداری امام صادق(ع) در جمع مردم سبزوار با اشاره به برگزاری انتخابات با شکوه اردیبهشت امسال افزود: دولت منتخب شعارها را در عرصه عمل اجرایی و با عمل به وعده های انتخاباتی نسبت به رفع مشکل محرومان و مشکلات اقتصادی اقدام کند.

وی همچنین به جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: تنها راه حفظ انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار پیروی از ولایت فقیه است. ولایت فقیه تداوم راه امامت و ستون و نگهبان جمهوری اسلامی است.

عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: در غیبت امام عصر(عج) ولایت فقیه مقام امامت، اداره حکومت اسلامی و حفظ آن مقابل توطئه دشمنان را از جانب ایشان عهده دار هستند.

وی به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) اشاره و بیان کردد: در عصر غیبت فقیهی که شرایط خاص امامت همچون عدالت، شجاعت، تقوا، مدیریت و آگاهی به علوم زمان را دارد بر جامعه اسلامی حکومت می کند.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.