سرمربی جوان نفت تهران که از مشکلات این تیم خسته شده است هنوز لیگ شروع نشده عطای کار را به لقایش بخشید و قهر کرد.

گزارش ویژه قدس آنلاین/ علی کریمی خودش را حبس کرد/ هنوز نیامده قهر کرد!

قدس آنلاین - گروه ورزشی: تیم فوتبال نفت تهران که اوضاع مالی خوبی نداشت و فصل گذشته هم با هدایت علی دایی روزهای بد و تلخی را سپری کرد در نهایت با عنوان قهرمانی به کار خود در جام حدفی پایان داد تا در فاصله چند روز مانده تا شروع لیگ جمعه شب در دیدار فینال سوپرجام به مصاف پرسپولیس برود.

پس از آنکه علی دایی از ادامه همکاری با نفت تهران انصراف داد و راهی سایپا شد، مسئولان تیم زرد تهران مذاکراتشان را با گزینه های مختلف آغاز کردند و در نهایت با علی کریمی به توافق رسیدند تا کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران هم وارد جرگه مربیان شود.

درحالی که نفت هنوز مشکلات زیادی را پیش روی خود می دید علی کریمی کارش را شروع کرد و در تمرینات این تیم هم حاضر شد اما وقتی بازیکنان این تیم برای عقد قرارداد رفتند علی کریمی آنها را همراهی نکرد و بعد از آن هم به خاطر حل نشدن مشکلات در تمرینات هم حاضر شد.

به گفته حسین قدوسی مدیر روابط عمومی نفت علی کریمی به هیچ تماس تلفنی مسئولان باشگاه پاسخ نمی دهد و اعلام کرده است که به تمرینات نخواهد آمد. این مقام مسئول در گفتگو با قدس آنلاین تاکید کرد که دستیاران کریمی هم در تمرین شرکت نکرده اند و این تیم روز جمعه بدون سرمربی برابرپرسپولیس قرار خواهد گرفت!

از سوی دیگر مسئولان این باشگاه بسیار امیدوارند که علی کریمی به تمرینات برگردد. به همین خاطر با هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.