یزد- امام جمعه یزد گفت: انتخاب افراد توانمند، کار آمد و شایسته برای کابینه به نفع نظام، انقلاب اسلامی و آحاد مردم است.

انتخاب افراد توانمند، کار آمد و شایسته به نفع نظام اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه یزد اظهار داشت: انتخاب افراد توانمند، کار آمد و شایسته برای کابینه به نفع نظام، انقلاب اسلامی و آحاد مردم است که امیدواریم رئیس جمهوری در این خصوص عنایت ویژه در گزینش افراد داشته باشد.

وی افزود:  با توجه به اینکه تا معرفی کابینه توسط دولت زمان زیادی باقی نمانده، نباید در انتخاب افراد برای کابینه به حزب و جناح توجه داشت و باید فقط توانایی، مدیریت و شایستگی ها درزمینه کاری در نظر گرفته شود.

امام جمعه یزد گفت: همه افراد باید با شور و صلابت در صفهای نماز عبادی و سیاسی جمعه به عنوان یک آیین مهم نظام و انقلاب اسلامی مشارکت کنند.

ناصری  افزود: با توجه به اهمیت ترویج روحیه انقلابی در جامعه اسلامی باید مردم و مسئولان اجرایی به روحیه انقلابی در ابعاد مختلف نظام اهمیت قائل شوند.

وی گفت: داشتن روحیه انقلابی و اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، توطئه های دشمنان و نقشه های آنها را خنثی می کند که باید همواره در این راه پرافتخار گام نهاد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملت ایران و امت اسلام هستند، از این رو باید با پیروزی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حدت کلمه توطئه ها را خنثی کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.