نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت در دیدار سوپرجام باشگاه های کشور در شرایطی با برتری سرخپوشان به پایان رسید که نفت کاملا دست و پا بسته بود.

پیروزی یک نیمه ای و آسان پرسپولیس برابر نفت

به گزارش قدس آنلاین، دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه های ایران بین تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و نفت تهران قهرمان جام حذفی از ساعت ۲۱ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید. علی علیپور در دقیقه ۱۷ برای پرسپولیس گل زد.

تیم فوتبال نفت در حالی گام در این بازی گذاشت که شرایط بحرانی و بهم ریخته ای داشت به گونه ای که شب قبل از بازی سرمربی خود را تغییر داد و حمید درخشان را به جای علی کریمی انتخاب کرد اما درخشان روی نیمکت هم نبود و از روی سکو تیمش را هدایت کرد!

در مقابل پرسپولیس که تغییرات کمی نسبت به فصل گذشته داشت با حمایت نزدیک به ۴۰ هزار تماشاگر وارد میدان شد و در طول نیمه اول تیم برتر میدان بود به گونه ای که علیرضا بیرانوند کم کارترین بازیکن زمین بود و کمتر از تعداد انگشتان یک دست توپ را لمس کرد.

شاگردان برانکو در این نیمه بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند. پرسپولیس در دقیقه ۱۷ روی فرار خوب علی علیپور و ضربه دقیق این بازیکن به گل برتری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.