سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: انتظار داشتم بیشتر از سه گل از پرسپولیس بخوریم ولی باید از بازیکنانمان که تا الان حتی ۵ دقیقه هم با هم بازی نکرده اند، تشکر کنم.

انتقاد درخشان از بازیکنانی که علی کریمی آورد: اینجا خانه خاله نیست!

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس با نفت تهران در سوپرجام فوتبال و شکست در این مسابقه، گفت: مسئولیت تیمی را قبول کرده ایم که کار سختی دارد چون وضعیت این تیم مشخص نبوده است که آیا می تواند در لیگ بازی کند یا خیر.

وی افزود: این مسئولیت را قبول کردم که به فوتبال کشور کمک کرده باشیم. امیدوارم بتوانیم این مسائل را تحمل کنیم و یک تیم خوب و جوان را راهی میدان کنیم. 

درخشان تاکید کرد: این تیم را امروز در عرض دو ساعت جمع و جور کردم و مرا امیدوار کردند که می توانند سرمایه های فوتبال باشند. هرچند ما با تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی داشتیم که سه سال با هم بازی کرده اند. خودم انتظار داشتم بیشتر از سه گل بخوریم ولی باید از بازیکنانمان که تا الان حتی ۵ دقیقه هم با هم بازی نکرده اند، تشکر کنم.

سرمربی نفت درباره اینکه قبول هدایت این تیم ریسک بوده است، گفت: همیشه اینطور نیست که شرایط از اول فصل مهیا بوده است. من زمانی سراغ تیم ها رفته ام که در شرایط ویژه و بحران بوده اند. خیلی دوست داشتم از اول فصل با تیمی شروع کنم که با تفکرات خودم آنرا ببندم. وقتی به نفت آمدم که اسامی بیش از ۱۳ بازیکن رد شده بود. زندگی ما مربیان ریسک است. یکی شهامت دارد و ریسک می کند و می آید. سرنوشت من هم اینطور است که وسط کار بیایم و یک تیم را بگیرم.

درخشان در خصوص آینده تیم نفت و حضورش در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: هدف ما اول این است که در لیگ بمانیم. فاصله ما برای قهرمانی در آسیا زیاد است. حضور در آسیا تجربه خوبی برای بازیکنان جوان می شود. نگاهمان امسال این است که تیم را در لیگ نگه داریم و بعد از آن تفکرات و خواسته هایمان برای فصل بعد عوض خواهد شد.

وی درباره غیبت بازیکنانی که زمان علی کریمی به نفت آمده بودند و حالا حاضر نیستند در نفت بازی کنند، تصریح کرد: اجباری برای هیچ بازیکنی نداریم. باید از علی کریمی تشکر کنم که این مدت زحمت کشید. فوتبال با هیچکس شوخی ندارد. اینجا خانه خاله هم نیست که یک نفر با یک مربی بیاید و هر موقع خواست برود. در فوتبال حرفه ای این مسائل را نداریم. این بدعت بدی است که یک مربی بیاید و برود و ۵ نفر هم با مربی بروند. این در فوتبال حرفه ای معنا ندارد. بازیکنانی که نیامدند برای ما عزیز هستند ولی خواسته خود من این است که کسانی که بخواهم برمی دارم. این تیم یک هدف دارد و یک هزینه ای می کند و برای این هزینه کردن هرکسی در آن قرار می گیرد باید کاملا در اختیار باشگاه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.