مشهد- معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور بانوان زائر و مجاور گلباران می‌شود.

حرم مطهر رضوی در روز ولادت حضرت معصومه(س) گلباران می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر گفت: در این مراسم که همه ساله با حضور بانوان و ارادتمندان به ساحت مقدس اهلبیت(ع) برگزار میشود، خیل عظیمی از زائران با همراه داشتن شاخه‌های گل به سمت حرم رضوی حرکت می‌کنند.

وی درباره جزئیات برنامه گلباران حرم رضوی اظهار کرد: این ویژه برنامه از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه سوم مرداد ماه مصادف با اول دهه کرامت از عرصه میدان شهدا به طرف حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود و مدیحه سرایان و مولودی خوانان در طول مسیر ذکر اهل بیت(ع) می‌گویند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی افزود: گروهی از خادمان حرم رضوی نیز برای استقبال از زائران با دود کردن عود و اسپند در مسیر حضور داشته و پس از اجتماع در رواق امام خمینی(ره) حجت الاسلام مسعود عالی به ایراد سخنرانی می پردازد.

وی اجرای گروه تواشیح و مداحی ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) را از دیگر برنامه های این مراسم در رواق امام خمینی(ره) برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.