بجنورد- در آخرین اجرای روز اول پنجمین جشنواره منطقه‌ای سوره ماه، نمایش «دشمن خدا» به نویسندگی و کارگردانی عمادالدین رجبلو در پلاتو شمس به روی صحنه رفت.

نمایش «دشمن خدا» به روی صحنه رفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، موضوع این نمایش که در دو اپیزود نوشته شده است، قضاوت درباره دروغگویی افراد است.

اپیزود اول این نمایش، روایتگر ماجرای ملیکا و سحر، دانشآموزان یک مدرسه هستند که بهخاطر یک برگه انشا دعوایشان شده است. با توجه به اینکه مشخصات هر دو برگه امتحان یکی است، معلم باید قضاوت کند که چه کسی دروغ میگوید.

در اپیزود دوم نیز، موضوع اختلاف دو نفر و قضاوت نفر سوم درباره آنها است. در این پیزود، دو سرباز، هنگامی که فرمانده پادگان حضور نداشته،  با هم دعوا میکنند و یکی از آنها ادعا میکند که کتفش شکسته. در شرایطی که هر دو نفر مشخصاتی شبیه به هم را به فرمانده میگوید، فرمانده است که باید درباره صحت ادعای یکی از آنها قضاوت کند.

در این نمایش، پورنیک کاوش، کیومرث سلیمانیانمقدم، محمدحسین صفایی، امیرمحمد درویش، محدثه شیرعلی، مارال سینه سپهر و ملیکا البرزی به ایفای نقش پرداختهاند.

از دیگر عوامل این نمایش میتوان به افشین شهیدی، منشی صحنه؛ سمیرا سرچاهی، دستیار کارگردان و عمادالدین رجبلو، طراح صحنه، پوستر و بروشور اشاره کرد.

دشمن خدا، از استان گلستان در پنجمین جشنواره منطقهای سوره ماه شرکت کرده است.

رجبلو پیش از این در نمایشهایی مانند آخرین انشا، خشت خام، جهشی بر سرنوشت، اعجاز، آپوفیس، عکاسخانه رضوی، عطش خورشید، دروغگو کیه؟ و پینوکیو به عنوان نویسنده، کارگردان یا بازیگر حضور داشته است.

علاوه بر این، رجبلو در فیلمهای امتحان نهایی به عنوان بازیگر، دشمن خدا به عنوان نویسنده و کارگردان، اینجا هم چراغی روشن است به عنوان نویسنده، دستیار یک کارگردان و بازیگر نقشآفرینی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.