رئیس دانشگاه آزاد گفت: نظم و انضباط مالی در دانشگاه آزاد از اصول جدی ماست و در کنار یکپارچگی و انسجام، نظم و انضباط نیز مورد توجه قرار دارد.

نظم و انضباط مالی از اصول جدی ما در دانشگاه آزاد است

به گزارش قدس آنلاین،  فرهاد رهبر رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم معارفه‌اش، ضمن تشکر از روسای سابق دانشگاه آزاد، گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و تشکر از هیئت‌امنای این دانشگاه برای اعتماد به  وی، گفت: دو بال ما را به خدا می‌رساند که آن علم و ایمان است. ‌ علم و دینداری در کنار هم اولویت ما در دانشگاه آزاد اسلامی است و تحرک علمی و تربیت اخلاقی و دینی مورد توجه جدی ماست.

وی گفت: دانشگاه آزاد مکانی برای رسیدن به تمدن اسلامی در این زمینه است. اسناد بالادستی در شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد که قطعاً مرجع تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های ما خواهد بود.

فرهاد رهبر با اشاره به اینکه قطعا مسائل دانشگاه را به واحدها و مناطق تفیذ اختیار می‌کنیم، اما این به معنای آن نیست که دانشگاه آزاد به شکل ملکوک‌الطوایفی و مجمع‌الجزایری اداره شود، اظهار داشت: دانشگاه آزاد یک خانواده بزرگ است که همه در جهت سربلندی آن حرکت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: نظم و انضباط مالی در دانشگاه آزاد از اصول جدی ماست. در کنار یکپارچگی و انسجام، نظم و انضباط نیز مورد توجه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.