هافبک سابق استقلال گفت: به خاطر باشگاه استقلال و اینکه آقایان جواب هیچ‌ کدام از نامه‌های من را ندادند حسابم مسدود شد و ممنوع‌الخروج شدم اما تا امروز یک بار اعتراض و صحبت نکردم.

توضیحات تیموریان درباره شکایتش از باشگاه استقلال به AFC

به گزارش قدس آنلاین، آندرانیک تیموریان درباره درخواست دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال اظهار داشت: لازم است جهت تنویر افکار عمومی تاکید کنم که این درخواست به سال ها پیش برمی گردد و من از مدت ها قبل خواستار دریافت مطالباتم شده بودم و این موضوع تازه ای نیست. باشگاه استقلال نیز از مدت‌ها قبل در جریان درخواست های به حق من قرارداشته است. اکنون نیز باید بگویم که درجریان تصمیم های کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر مراجع درباره باشگاه استقلال نیستم و پاسخ این سوال را باید ازباشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال بپرسید.

هافبک سابق تیم ملی ایران درباره اینکه بابت پرداخت نشدن مالیاتش توسط باشگاه استقلال مدتی ممنوع الخروج شده بود گفت: خیلی ها در جریان اتفاقاتی که در زندگی شخصی من رخ داده نیستند. اما بر خود واجب می دانم که در این باره شفاف سازی کنم. من به خاطر خودداری باشگاه استقلال از پرداخت مالیاتم مدتی ممنوع الخروج بودم که این موضوع در زندگی شخصی‌ام تاثیر بسیاری داشت و اگر این مالیات توسط خودم پرداخت نمی شد قطعا نمی‌توانستم تیم ملی کشورم را در بازی های برون مرزی همراهی کنم اما مالیات حقوقی که نگرفته بودم را پرداخت کردم تا بتوانم تیم ملی فوتبال ایران را دربازی های خارجی همراه کنم. حتی به واسطه پرداخت نشدن این مالیات مدتی حساب شخصی من مسدود شد که تا به امروز حتی یک بار هم درباره این موضوع حرفی نزده بودم، چون نمی خواستم باشگاه استقلال تحت فشارقراربگیرد.

وی با اشاره به میزان طلبی که ازباشگاه استقلال دارد،گفت: حدود ۸۰۰ میلیون از طلب من باقی مانده است. دراین مدت بارها به صورت کاملا محترمانه از طریق مدیربرنامه هایم باشگاه استقلال را درجریان خواسته ام قراردادم و به آن ها گفتم لااقل طلبی که مالیاتش را هم پرداخت کرده ام را به من برگردانند اما آن ها هیچ توجهی به درخواست های مکرر من نداشتند.

تیموریان در ادامه گفت و گو با فارس با انتقاد از برخی رفتارهای مسئولان باشگاه استقلال گفت: فوتبال حرفه ای شده و کسی که در مسند کارقرار می گیرد باید دیدگاهی کاملا حرفه ای داشته باشد. در این زمان مسئولان باشگاه استقلال حتی جواب نامه های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران را هم ندادند که این رفتارها کاملا غیرحرفه ای است. لازم است به این موضوع مهم اشاره کنم که در ماه های اخیر چند فقره نامه از طریق مدیربرنامه هایم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال ارسال شد که درکمال تعجب و شگفتی، پاسخ هیچ کدام ازاین نامه ها را نداده اند. آن ها حتی جواب تلفن های ما را هم نمی دهند و در کمال ناباوری وقتی مدیربرنامه های من به صورت حضوری درباشگاه حاضرشد تا تکلیف این مسائل مشخص شود، پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرد.

تیموریان با ابراز نگرانی از رفتاری که برخی باشگاه ها با بازیکنان ایرانی دارند به فارس گفت: بازیکنان نسبت به باشگاه ها یک تعهدی دارند و باشگاه ها هم موظفند به تعهدات حرفه ای خود نسبت به بازیکنان عمل کنند. بسیاری ازبازیکنان ایرانی ازباشگاه ها طلب دارند اما باشگاه ها همواره نسبت به پرداخت حقوق آن ها کوتاهی می کنند درحالی که مطالبات ضعیف ترین بازیکنان خارجی که وارد فوتبال ایران شده اند وهیچ کارایی فنی مناسبی هم برای فوتبال ایران نداشته اند، تا ریال آخر پرداخت شده است. درقوانین جدید، کنفدراسیون فوتبال آسیا اما درمقابل این مسائل برخورد سختگیرانه ای می شود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران نیز درجریان قوانین جدید قراردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.