فریمان_ دو گردشگر اروپایی که تبعه فرانسه و سوئیس بودند در سفر یکروزه خود به فریمان از ۵ بنای تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

گردشگران اروپایی از ۵بنای تاریخی فریمان بازدید کردند

به گزارش قدس آنلاین،  رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان فریمان گفت: دو گردشگر اروپایی که تبعه فرانسه و سوئیس بودند در سفر یکروزه خود به فریمان از ۵ بنای تاریخی این شهرستان (منزل شهید مطهری، موزه مردم شناسی، سد تاریخی فریمان، مناره ایاز و مقبره ارسلان جاذب، بافت تاریخی شهر فریمان) بازدید کردند.

دکتر حسن گیاهی افزود: این گردشگران که قصد دارند قریب به دو ماه در ایران بمانند دلیل این  سفر طولانی را وجود جاذبه های متعدد تاریخی و امنیت پایدار ایران دانستند. این گردشگران ایران را کشوری کهن، متمدن و با فرهنگ دانستند که برخلاف آنچه در غرب گفته می شود، ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه از ثبات و امنیت کافی برخوردار است. آنان گردشگری را عامل پیوند و افزایش دوستی و محبت بین ملتها دانستند و از نقش بسیار سازنده خوب ایران در توسعه گردشگری تشکر کردند.

شایان ذکر است اجرای موسیقی مقامی توسط یکی از هنرمندان شهرستان در محل موزه مردم شناسی بسیار مورد توجه توریستهای اروپایی واقع گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.