مشهد- آتش سوزی گسترده در مجموعه اقامتی ۲۲ طبقه در خیابان امام رضا(ع) مشهد ظهر شنبه با تلاش ۲۰۰ آتش نشان مهار و اطفاء شد.

آتش سوزی برج ۲۲ طبقه در مشهد با تلاش ۲۰۰ آتش نشان اطفاء شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ظهر شنبه آتش سوزی در مجموعه اقامتی در حال ساخت ۲۲ طبقه در مشهد که به واسطه جنس نمای آن به سرعت فراگیر شد بخش وسیعی از این ساختمان را فراگرفت و موجب نگرانی مردم شد.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد در تشریح جزییات این آتش سوزی گفت: پس از وسعت گرفتن آتش در این ساختمان بلند مرتبه، حریق در ساعت ۱۲ و ۲۶ دقیقه به آتش نشانی گزارش شد و بخش عظیمی از توان آتش‌نشانی مشهد برای کنترل حریق این مجموعه اقامتی اعزام شد و با تکیه بر خودروهای اطفای حریق سنگین، نردبان و تانکر آب عملیات اطفای حریق در دستور کار قرار گرفت.

به گفته آتشپاد حسن جعفری بیش از ۶۵ خودروی آتش‌نشانی با ۲۰۰ آتش نشان در محل حادثه مستقر شدند و در عملیاتی ضربتی موفق به اطفای حریق شدند.

وی با اشاره به تحت کنترل درآمدن آتش در همان لحظات اولیه تصریح کرد: همزمان با پیشروی آتش در برخی نقاط، اطفای حریق در برخی نقاط دیگر موفق بود اما شدت آتش باعث شد تا این مناطق از ساختمان نیز مجدداً دستخوش آتش‌سوزی شوند و بر اساس آخرین گزارش‌ها بخش وسیعی از این مجموعه گرفتار آتش شد.

آتشپاد جعفری با تاکید به اطفای کامل آتش گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ آسیب دیده‌ای نداشت و تنها چند عضو آتش نشانی دچار حادثه شدند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد با اشاره به اینکه هم اکنون آتش نشانان در حال عملیات کاوش هستند، اظهار کرد: بدلیل گستردگی آتش سوزی علت آن نیازمند بررسی های بیشتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.