شهرکرد- رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور گفت: امروز دشمنان ما به قوه قضائیه و سپاه و بسیج و نیروهای مسلح حمله می کنند و ما نباید با آنها همصدا باشیم.

دشمن قوه قضائیه و نیروهای مسلح نظام را مورد حمله قرار داده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام شکرالله بهرامی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای سازمان قضائی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری افزود: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت های مهم این سازمان است و تاکنون توانستیم با اجرای دوره های پیشگیری از وقوع جرم و همچنین اجرای طرح نهضت آگاه سازی به این امر دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح، پیشگیری از وقوع جرم را بر رسیدگی به جرائم مهمتر می داند، افزود: امروز تا دورترین نقطه کشور نیز آموزش های پیشگیری از جرائم نیروهای مسلح انجام شده است.

وی با اشاره به موقعیت کشور و نظام افزود: امروز باید مراقب چهره های جدید منافقان و دشمنان نظام باشیم که به اشکال مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام اسلام هستند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح و مردم مجاهدانه پای ارزش های دینی می ایستند تا دسیسه های دشمنان را از بین ببرند.

وی با اشاره به حرکت اخیر دشمن در حمله به مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای ارزشی سپاه با نشان دادن قدرت موشکی خود توانستند همه نقشه های دشمنان را از بین ببرند.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه نیروی نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و بسیج عزت نظام هستند، افزود: منافقان هر روز در حال اجرای عملیات جدید برای سرکوبی نظام اسلام هستند و همه باید مجاهدانه پای ارزش‌ها و ولایت فقیه باقی بمانند.

وی به اتحاد، همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان و دست اندرکاران اجرایی و نظامی و سیاسی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن این اتحاد و همدلی را نشانه رفته است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.