رشت- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: معتقد به تشکیل کابینه فراجناحی هستیم و کابینه دوازدهم فراجناحی است.

کابینه دوازدهم فراجناحی است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمدباقر نوبخت در جلسه هماهنگی توسعه اشتغال و تولید گیلان که در سالن الغدیر استانداری گیلان گفت: طرح‌هایی زیربنایی باقی‌مانده استان در فرصت ۴سال آتی باید تکمیل شوند.

وی افزود:۵۰۰ میلیارد تومان سال گذشته برای راه آهن پرداخت شده است و هنوز کارهای مهمی باقی مانده است.

دکتر نوبخت از پرداخت مطالبات طرح های عمرانی به خصوص پیمانکاران خبرداد و ادامه داد: هزار و ۵۰۰میلیارد تومان در حال توزیع است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان‌کرد: با قوت به دنبال ایجاد زیر ساخت‌ها برای اشتغال و تولید استان هستیم.

نوبخت تصریح کرد: از نظر اعتباری مشکلی نداریم و کار ساخت در اغلب بخش‌های ‌راه آهن انجام شده است.

وی از ادامه تلاش ها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کشور خبرداد و گفت:همکاری بانکها مناسب است و امروز مدیران بانکهای گیلان در جلسه اعلام آمادگی کرده‌اند که در جهت توسعه اشتغال و تولید گامهای موثری بردارند.

نوبخت تصریح کرد:باید تا سه ماه دیگر جلسه‌ای داشته باشیم تا پیشرفت و توسعه اشتغال را در گیلان بررسی کنیم و از همه توانمندیهای بانکها بهره برده شود.

وی افزود: کمک به محرومین و اقشار آسیب‌پذیر در جهت توسعه تولید و اشتغال را در نظر بگیریم.

نوبخت ادامه داد: محرومین نباید زیر چرخ و دنده‌های توسعه له شوند، بلکه باید به طور مستقیم از ایشان حمایت شود.

وی با اشاره به پرداخت اعتبار ۲۲میلیارد تومانی برای مسکن افراد تحت پوشش گفت: برای حل مشکلات این افراد اقدامات برنامه‌ریزی شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه بنا است از توانمندی و  ظرفیت‍‌های کلی نظام استفاده شود،گفت:در همه جریان‌های سیاسی از شایستگان استفاده شود و ما معتقد به تشکیل کابینه فراجناحی هستیم و کابینه دوازدهم فرا جناحی است.

وی بر تشکیل شورای راهبری توسعه در گیلان خبرداد و گفت: باید علیرغم سلیقه‌های مختلف سیاسی برای توسعه گیلان در کنار هم بنشینیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.