بردسکن- مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی از فعال بودن ۵۳ پایگاه نماز جمعه در سطح استان خبرداد.

خراسان رضوی ظرفیت ۷۵ پایگاه نماز جمعه را دارد

حجت الاسلام ابراهیم معادی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در بردسکن گفت:  هر شهری که شرایط و امکانات لازم را برای برگزاری نمازجمعه فراهم کند شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آمادگی دارد که  نسبت به معرفی امام جمعه اقدام کند. 

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی این ظرفیت را دارد که پایگاه های نمازجمعه آن تا ۷۵ پایگاه افزایش پیدا کند گفت: تاپایان امسال دو شهر خراسان رضوی دارای پایگاه نمازجمعه خواهند شد که عنقریب شهر کندر امام جمعه آن معرفی می شود.

حجت الاسلام معادی اعضای ستادهای نمازجمعه استان را  ۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: یکی از سیاست های ستادهای نماز جمعه بر جوان گرایی اعضای ستادهای نمازجمعه است که در شهرستان ها به این سمت و سو حرکت می کنند. 

وی عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد اعضای ستاد نماز جمعه مشهد زیر ۴۰ سال سن دارند و به لحاظ تعداد شرکت کنندگان ۵۰درصد نمازگزاران جمعه استان را به خودش اختصاص داده است.  

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی عملکرد ستاد نمازجمعه بردسکن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ستاد نمازجمعه بردسکن یکی از ستادهای موفق  استان است.

وی با اشاره به فرارسیدن ۵ مرداد ماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور  گفت: در طول هفته گرامی داشت و تکریم نمازجمعه برنامه هایی توسط ستادهای نمازجمعه در شهرها اتخاذ شده است که مهمترین آنها تجلیل از فعالان نمازجمعه، سرکشی از خانواده های شهدای نمازجمعه ، برپایی نمایشگاه فعالیت های ستاد نمازجمعه ، همایش اعضای ستادهای نمازجمعه و ده ها برنامه دیگر  می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.