بردسکن- قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تغییر و یا جابجایی روسای برخی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها خبرداد.

روسای برخی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها تغییر و یا جابجا می شوند

ناصر نبی زاده  در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در تلاش هستیم با ایجاد تغییر و تحولاتی در میان مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها روح و هوای تازه ای دمیده شود و برنامه های مناسب گذشته را با نیروهای جوان تری استمرار دهیم، بیان کرد: از تجربیات تمامی نیروها باید در بخش های مختلف استفاده شود.وی تغییر مدیران را روند طبیعی که در تمام حوزه مدیریتی کشور وجود دارد دانست و افزود: برای تغییر مدیران فرهنگی ابتدا نیاز به ارزیابی و هماهنگی دارد.

قائم مقام مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هرگونه تغییر و تحول در بین مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها براساس شایسته سالاری است.

وی با اشاره به اینکه روند درست و مناسب در ساختار هر اداره این است که بتوانیم از توان همه نیروهای انسانی خود به بهترین نحو استفاده کنیم، عنوان کرد: تغییر و تحولات در میان مدیران برای استفاده از ظرفیت های موجود و گسترده مدیران است.

قائم مقام مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه اکنون در حال ارزیابی تمامی مدیران اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها هستیم، افزود: تغییر مدیران با هماهنگی فرمانداران هر شهر انجام می‌شود.

نبی‌زاده با بیان اینکه براساس ارزیابی ها و هماهنگی انجام شده اگر نیاز به تغییری باشد مدیران اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان تغییر خواهند کرد.

لازم به یادآوری است که  سید علی حسینی  به عنوان  رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن معرفی شد و حسن مدرس مقدم  رئیس قبلی  بردسکن به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  کاشمر نیز معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.