خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

رصدخانه/  از سخنان جنجالی خواننده اسراییلیِ ایرانی تبار   تا  "خطرناک تر از ایران" به روایت روزنامه نگار سکولار

ژن مرغوب پسرِ عارف

خبرآنلاین/ حمیدرضا عارف- پسر محمدرضا عارف- در مصاحبه ای که این روزها حسابی جنجالی شده، با رد اتهام استفاده از رانت پدرش، می گوید: توانایی هایش به علت «ژن» و «خون خوب» پدر و مادرش بوده است.

سخنان جنجالی خواننده اسرائیلی ایرانی‌تبار

فارس/ حنا جهان‌فروز- خواننده اسرائیلی ایرانی‌تبار- در مصاحبه با صدای آمریکا درباره مشکلات زندگی خود و خانواده‌اش در سرزمین های فلسطین اشغالی افشاگری کرد و آشکارا گفت که بهایی‌ها جاسوس اسرائیلی‌ها هستند.

امضاهای الحاقی پای نامه مجلسیان

فارس/ محمدجواد ابطحی- نماینده خمینی شهر در مجلس- با اشاره به خودداری هیئت رئیسه مجلس از انتشار نام های امضاکنندگان نامه قدردانی از وزیر نفت گفت: این احتمال وجود دارد که این امضاها به یک نامه با محتوای دیگر مربوط باشد یا اینکه امضاهایی را به این نامه، افزوده باشند.

رخداد مهم در آستانه سفر شاه به مراکش

العالم/ مجتهد- افشاگر سرشناس عربستانی که به اسرار پشت پرده خاندان آل سعود دسترسی دارد و گاه برخی شان را فاش می کند- احتمال داده است، شاه سعودی- پیش از رفتن به کشور مغرب- در روزهای آینده به سود پسرش از قدرت کنار برود.

تلاش مشمئزکننده ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، جان برنان- مدیر پیشین سیا- تلاش‌های ترامپ را برای کم‌اهمیت نشان دادن ارزیابی نهادهای اطلاعاتی آمریکا پیرامون دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری کشورش، مشمئزکننده خواند.

ماموریت مهم برای تیم حقوقی ریاست جمهوری

باشگاه خبرنگاران/ واشنگتن پست فاش کرد، همزمان با بالا گرفتن جنجال ها بر سرِ  قانون شکنی های ترامپ و نزدیکان وی، تیم حقوقی رئیس جمهوری آمریکا در حال بررسی امکان استفاده ترامپ و اطرافیانش از اختیارات ریاست جمهوری برای اعطای بخشودگی هستند.

یک روایت از استعفای امام جمعه

عصرایران/ گفته می شود آیت الله سیدیحیی جعفری- امام جمعه کرمان- از یاران مرحوم هاشمی رفسنجانی و باهنر و دارای تفکر نزدیک به حسن روحانی- درپی فشارهای سیاسی، ناچار به استعفا شده است.

واکنش به هشدار سپاه قدس

عصرایران/ پل سیلوا- معاون ستاد ارتش آمریکا- نسبت به هشدار سپاه قدس که اعلام کرده اگر آمریکا سپاه را در فهرست گروه های تروریستی بگذارد نظامیان آمریکایی را در عراق هدف قرار می دهد، ابراز نگرانی کرد.

توییت نماینده مجلس درباره بازداشت ۳ مداح

عصرایران/ روزنامه اعتماد نوشت: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی- نماینده رشت در مجلس- به گونه ای با تأیید خبر بازداشت سه مداح در توییتی نوشت: مداحان حامی رقیب انتخابات به جرم جاسوسی برای اسراییل و روابط نامشروع با عضو سفارت فرانسه می‌افتند زندان!

شرط تأثیرگذاری لابی لاریجانی در چینش کابینه

رویکرد۲۴/ الیاس نادران- فعال سیاسی اصولگرا- درباره کابینه دوازدهم و لابی هایی که برای انتخاب کابینه از سوی چهره ها و گروه های سیاسی انجام می شود، گفت: بی شک، آقای لاریجانی مانند کابینه یازدهم تلاش دارد تاثیرگذار باشد زیرا وی عضو فهرست امید بوده است اما این تأثیرگذاری به آقای رئیس جمهور بستگی دارد.

"مستاجر بد" از نگاه رییس سیا

رکنا/ به گزارش بلومبرگ، مایک پمپئو- رئیس سیا- که از مخالفان پروپاقرص توافق هسته ای با ایران است، با اشاره به اذعان وزارت خارجه آمریکا به پایبندی ایران به برجام، می گوید: این پایبندی از سر انزجار، اکراه، حداقلی و موقت است و رفتار ایران پردردسر و مانند رفتار یک مستأجر بد است.

"خطرناک تر از ایران" به روایت روزنامه نگار سکولار

عصرایران/ به نوشته پایگاه ورلد نت دیلی، بولوت- روزنامه نگار سکولار ترکیه ای- می نویسد: سیاست اسلامی کردن ترکیه و مشی دیکتاتوری اردوغان معجون خطرناکی است که ترکیه را به سوی تبدیل شدن به یک کشور اسلامی- خطرناک تر از ایران- می کشاند.

بازداشت ۳ مدیر ارشد مالیاتی

خبرنگار/ گفته می‌شود سه مدیر ارشد سازمان مالیاتی به اتهام رشوه چند میلیاردی بازداشت شده اند که یک تن از ایشان با سپردن وثیقه آزاد است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.