وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت دوازدهم ارتقا سطح سلامت و تکمیل طرح تحول سلامت در اولویت قرار دارد.

وزیر بهداشت: ‌ارتقاء سطح سلامت ‌در دولت دوازدهم‌ اولویت ‌دارد

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در حاشیه افتتاح مرکز تصویربرداری "ام آر آی " گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در استان سمنان مناطق کم برخورداری وجود دارد که با تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی تحول خوبی در نظام سلامت این استان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های شاخصی که در سفر دوروزه خود به این استان افتتاح کرد افزود: بیمارستان‌های متعددی در این استان ساخته شد و به‌تبع آن تجهیزات خوبی نیز به این استان واردشده است که سطح کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را ارتقا می‌بخشد.

وزیر بهداشت بیان کرد: تعداد متخصصان در استان سمنان و شهرستان گرمسار به دو برابر افزایش‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های بهداشتی نیز در این استان در حال افزایش است اذعان کرد: مقوله مراقبت از بهداشت و درمان مردم بیش از گذشته در دولت یازدهم به آن توجه شده است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان لزوم دست‌یابی به شرایط مطلوب‌تر در حوزه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌های بهداشتی و درمانی در این سفر دوروزه به استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: در نخستین روز سفر به استان سمنان در شهرستان شاهرود مرکز تصویربرداری و سی‌تی‌اسکن، مرکز شیمی‌درمانی و مرکز جراحی قلب و تعداد قابل‌توجهی از مراکز خدماتی بهداشتی و درمانی در این شهرستان افتتاح شد.

وزیر بهداشت از افتتاح مراکز جامع خدمات سلامت و کلینیک ویژه در دامغان خبر داد و گفت: بیمارستان خصوصی " سینا " و مرکز تصویربرداری " ام آر آی " در شهرستان‌های سمنان و گرمسار از طرح‌های شاخص این استان بودند که در این سفر به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: در دولت دوازدهم ارتقا سطح سلامت و تکمیل طرح تحول سلامت در اولویت قرار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.