بجنورد- مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: به منظور شناسایی جامعه با توانمندی های مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی استان نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های مددجویان بهزیستی خراسان شمالی برپا شد.

نمایشگاه صنایع دستی مددجویان بهزیستی خراسان شمالی برپا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی اظهار کرد: سازمان بهزیستی سازمانی فرهنگی، اجتماعی و حمایتی است که بعد فرهنگی ، اجتماعی سازمان بهزیستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

وی با اشاره به اینکه اشتغال معلولین یکی از دغدغه های معلولین بوده که از دوجنبه اقتصادی و روانی تأثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد وعزت نفس معلولین دارد، افزود: اداره کل بهزیستی خراسان شمالی برای رفع دغدغه معلولین در بخش اشتغال از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده می کند و سعی در کاهش این دغدغه دارد .

قربانی معرفی توانمندی معلولان و مددجویان بهزیستی را با راه اندازی نمایشگاه های مختلف یکی از راه های اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: به منظور معرفی توانمندی معلولین بهزیستی خراسان شمالی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی مددجویان برپا شده است .

به گفته وی این نمایشگاه جنب اداره کل بهزیستی خراسان شمالی همه روزه آماده استقبال بازدیدکنندگان است .

قربانی افزود: راه اندازی این نمایشگاه ایجاد نگاه مثبت مردم به معلولان است چراکه معلولیت محدویت نیست و نباید این نگاه در جامعه وجود داشته باشد.

وی کمک به اشتغال پایدار و ایجاد درآمد برای مددجویان را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.