امیر قلعه نویی برای عقد قرارداد با باشگاه ذوب آهن باید ابتدا ۱۰ میلیون تومان به هیات فوتبال تبریز پرداخت کند.

قلعه نویی باید ۱۰ میلیون تومان پرداخت کند

به گزارش قدس آنلاین،  تقیون مدیرروابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد مشکل برگه خروج از استان امیر قلعه‌نویی و اینکه این مربی هنوز این برگه را دریافت نکرده و نتوانسته قراردادش را با ذوب آهن ثبت کند، اظهار داشت: در مورد برگه خروج استان قوانینی مشخص شده و نمی‌توان برخلاف آن عمل کرد. این قوانین از سوی فدراسیون و سازمان لیگ تدوین شده و هر کسی که بخواهد از استان به استان دیگری برود باید هزینه خروج از استان را پرداخت کند. همه عزیزان برای ما قابل احترام و بزرگ هستن اما هرکسی هم که باشد باید پول مشخص شده را پرداخت کند تا بتواند از استان خارج شود.

وی در مورد اینکه آیا قلعه‌نویی برای گرفتن برگه خروج از استان نیاز به تسویه حساب با تراکتورسازی دارد، گفت: مسائل بین او و باشگاه تراکتورسازی ارتباطی به ما ندارد. برای گرفتن برگه تسویه حساب مربی یا بازیکن باید با هیأت فوتبال تسویه حساب کنند. این پول پرداخت شود ما برگه را صادر می‌کنیم.

تقیون در ادامه یادآور شد: سعید آقایی که از بچه‌های تبریز هم هست پول مورد نظر را پرداخت کرد و برگه را گرفت سایر دوستان هم باید این اقدام را انجام دهند. 

وی در مورد اینکه مبلغ مورد نظر چقدر است، گفت: این مبلغ برای مربیان ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در رابطه با اینکه آیا تا به این لحظه قلعه‌نویی این پول را پرداخت نکرده است، گفت: او یکی دو مرتبه با رئیس هیأت فوتبال صحبت کرده اما بازهم اعلام شده تنها راه صدور برگه خروج از استان پرداخت مبلغ مورد نظر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.