بجنورد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: از تعداد ۱۵۰۰ شرکت تعاونی موجود در خراسان شمالی، حدود ۷۵۰ شرکت تعاونی غیرفعال و از رده خارج هستند که ۵۰ درصد از مجموع شرکت‌های تعاونی‌ خراسان شمالی را تشکیل می‌دهند.

۷۵۰ شرکت تعاونی‌ خراسان شمالی غیرفعال هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسن نوری افزود: از مجموع شرکت‌های تعاونی غیرفعال در خراسان شمالی، بیشتر آنان به‌صورت مقطعی به فعالیت پرداخته و هدف از تأسیس این شرکت‌ها به‌صورت کوتاه‌مدت و در زمان ۳ تا ۴ سال بوده است که پس‌ازآن، از رده خارج‌شده‌اند.

وی با اشاره به جایگاه برند سازی در تولید و عرضه محصولات خراسان شمالی گفت: محصولات و توانمندی‌های گسترده‌ای در خراسان شمالی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با معرفی کالاهای استان در سطح ملی و فراملی به رشد صادرات و تولیدات محصولات استانی دست‌یابیم که برند سازی در عرصه معرفی کالاها کمک شایانی به این موضوع خواهد کرد.

وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت مستقیم در حوزه برند سازی فعالیت نمی‌کند و تنها شرایطی برای آموزش شرکت‌های تعاونی‌ فعال در خراسان شمالی فراهم می‌کند تا در خصوص برند سازی کالاها و بازاریابی فعال و جذب مشتری آموزش‌های لازم را فراگرفته و به معرفی کالای خود بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.