​ایلام- دبیر ستاد بزرگداشت جشن های دهه کرامت استان ایلام گفت: استان ایلام ۱۰ مردادماه جاری، میزبان کاروان خدام و پرچم متبرک بارگاه منور و ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع)، خواهد بود.

ایلام ۱۰ مرداد میزبان کاروان زیرسایه خورشید است

عزیز بابایی روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه کاروان خدام حرم مطهر و منور رضوی روز سه شنبه هفته آینده به استان ایلام سفر خواهند کرد، اظهارداشت: دیدار با ائمه جمعه، دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با زندانیان، استقبال بزرگ مردمی، دیدار با خانواده شهدا و جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) از برنامه های این کاروان در ایام دهه کرامت در استان ایلام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ارتباط و زیارت از راه دور آحاد مردم با حضرت شمس الشموس، ایجاد فضای معنوی در جامعه و گسترش یاد امام رضا (ع) از اهداف برگزاری جشن های دهه کرامت است، افزود: حضور کاروان زیرسایه خورشید در استان، ارتباط معنوی مردم با آستان مقدس رضوی را ایجاد کرده و موجب گسترش فرهنگ رضوی در جامعه می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت جشن های دهه کرامت استان ایلام به برگزاری دهمین سال جشن های دهه کرامت در سراسر کشور و خارج از کشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: استان ایلام برای هشتمین سال افتخار میزبانی از کاروان زیرسایه خورشید را دارد و امسال نیز همچون سال های گذشته، آمادگی برگزاری جشن های دهه کرامت را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.