اصفهان- نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در حال حاضر اذعان می‌کنند که آمریکا بدعهد است، مشکلات امروز ایران را حل نمی‌کند.

اعتراف دیرهنگام روحانی به بدعهدی آمریکا مشکلات کشور را حل نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در خصوص مواضع وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهور ایران علیه بدعهدی آمریکا اظهار کرد: وزیر امور خارجه ایران هم به درون خودش که مراجعه می‌کند می‌بینند که آمریکا بدعهد، پیمان‌شکن، غیرقابل اعتماد، سلطه‌گر و زورگو است و محمدجواد ظریف خودش هم به خوبی این مسأله را می‌داند.

وی با بیان اینکه مواضع محمدجواد ظریف در جواب این صفت‌های بد آمریکاست، افزود: به طور مثال وزیر امور خارجه ایران اخیراً در یکی از کشورهای خارجی موضع خوبی در این رابطه گرفت اما اگر که همان مواضع انقلابی و درآمد بر دیدگاه امام خمینی (ره) بیان کرده و هم‌چنین آن را تا به حال دنبال می‌کرد؛ قطعاً تا به حال مشکلات تحریم و دیگر مسائل ناشی از آن را در کشور نداشتیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از عقب‌نشینی‌هایی که توسط رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان صورت گرفت، باعث تشدید تحریم‌ها و سختی برای ملت ایران شد.

وی تأکید کرد: طرفدار راحتی و گشایش برای ملت ایران هستیم، اگر وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهورمان هم طرفدار گشایش، راحتی و زندگی خوب مردم ایران است باید به خاطر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با آمریکایی‌ها رفتار کنند تا آنها هم از رفتارهایشان عقب‌نشینی داشته باشند.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: اگر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در حال حاضر اذعان می‌کنند که آمریکا بدعهد است، مشکلات امروز ایران را حل نمی‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.