ساری- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از عملیات احداث دو راهدارخانه در محورهای ارتباطی این شهرستان های با هدف ارتقا کیفیت عملیات راهداری خبر داد.

دو راهدارخانه در محورهای ارتباطی چالوس احداث می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری مازندران، مهدی صفایی افزود: راهدارخانه ها محلی امن برای مسافرین در مواقع ضروری بوده و بهترین مکان برای خدمات ‌رسانی مطلوب و بهنگام به مسافرین و بازماندگان در راه است.

وی خاطرنشان کرد: احداث دو راهدارخانه ولی آباد به مساحت۳۳۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و راهدارخانه پل زغال به مساحت ۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره راهداری چالوس گفت: این راهداخانه‌ها برای استقرار شبانه روزی راهداران و تجهیزات امدادی و تعمیرات احداث می ‌شود که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش کیفیت خدمت ‌رسانی به مردم در سطح جاده‌های استان مازندران باشیم.

صفایی اضافه کرد: در راستای ایمن سازی سازی محورهای حوزه استحفاظی، اقدامات گسترده ای در رابطه  تعمیر و مرمت ابنیه های فنی شامل دیوار ضامن، دیوار حایل، پل ها، جان پناه، آبروها، روکش آسفالت، نصب نیوجرسی و نصب تابلوها و علائم در مناطق حادثه خیز صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.