مشهد- مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم با حضور مربیان طرح ملی حفظ از ۱۵ شهرستان خراسان رضوی در مشهد خبر داد.

دوره تربیت مربی حفظ قرآن در مشهد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی بیان داشت: دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم با هدف شناسایی و جذب حافظان مستعد و تربیت مربیان کار آمد در زمینه حفظ قرآن با حضور مربیان طرح ملی حفظ از ۱۵ شهرستان در استان خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.

وی افزود: مربیان طرح ملی حفظ از شهرستان های نیشابور، سبزوار، تربت جام، باخرز، سرخس، فریمان، کاشمر، گناباد، قوچان، طرقبه، درگز، جغتای، جوین، تربت حیدریه و تایباد در دو نوبت صبح و عصر به مدت ۵ روز از یکم تا پنجم مرداد ماه در این دوره حضور خواهند داشت.

حسینی با اشاره به شیوه برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن کریم گفت: در این دوره مربیان با روش حفظ قران، چرایی حفظ و اصول عملی کلاسداری آشنا خواهند شد.

وی با بیان اینکه در اولین روز از این دوره آزمون حفظ و تجوید از مربیان گرفته می شود، اظهار داشت: برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور حافظ برتر استانی از برنامه های شاخص دوره های تربیت مربی در خراسان رضوی است.

مسئول امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی در پایان گفت: دوره های تربیت مربی حفظ قرآن با حضور هفت نفر از اساتید آقا و بانو اعزامی از قم در محل ساختمان فدک واقع در خیابان هاشمی نژاد مشهد برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.