یگان موشکی ارتش یمن اعلام کرد که پالایشگاه های عربستان تبدیل به اهداف نظامی برای این یگان شده است.

ارتش یمن: پالایشگاه‌های عربستان هدف نظامی ماست

به گزارش قدس آنلاین، یگان موشکی ارتش یمن در بیانیه ای تاکید کرد: ما به ائتلاف متجاوز عربستان نسبت به اهانت به اسیران ما هشدار می دهیم این عملیات موشکی در واکنش به ادامه یافتن تجاوز و محاصره یمن افزایش می یابد.

در ادامه این بیانیه آمده است: پالایشگاه های نفت عربستان در حال حاضر تبدیل به یک هدف نظامی شده است و ما به شرکت های خارجی حاضر در این مناطق توصیه می کنیم که ساک خود را ببندند و محل را ترک کنند. ما به دشمن وعده می دهیم که گرمای هوایی که از آن سخن می گوید در زمستان نیز به سراغش بیاید. ما آغاز مرحله «بعد از ریاض» را در پاسخ به جنایت سربریدن اسیران یمنی در موزع واقع در تعز را اعلام می کنیم.

پس از آنکه نیروهای یمنی شامگاه شنبه یک موشک بالستیک دوربرد را به سوی پالایشگاه های نفت عربستان در استان ینبع این کشور شلیک کردند، معاون سخنگوی ارتش یمن بر هدف قرار دادن مناطق حیاتی عربستان در صورت عدم توقف تجاوز سعودی ها به یمن تاکید کرد.

در همین راستا، سرتیپ «عزیز راشد» ضمن تاکید بر قدرت بازدارندگی نظامی، اعلام کرد که ارتش یمن در صورت عدم توقف تجاوز به این کشور از سوی سعودی ها مناطق حساس عربستان را هدف قرار خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.