خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

رصدخانه/  از گزارش لوموند درباره فرمانده سلیمانی  تا  توبیخ مجری متخلف تلویزیونی

گزارش لوموند درباره فرمانده قاسم سلیمانی

روزپلاس/ لوموند در تحلیلی می نویسد: هفده ماه جلوتر در ژوئیه ۲۰۱۵ منابع آمریکایی و خاورمیانه‌ای گزارش دادند که این فرمانده ارشد ایرانی به مسکو رفته تا نقشه‌های سوریه را جلوی ولادیمیر پوتین باز کند؛ او  خودش را آماده کرده بود که همراه با روسیه وارد جنگ در سوریه شود. بی‌شک بشار اسد ادامه حیاتش را مدیون اوست. یک تحلیلگر سیاسی که نخواست نامش بیان شود در تهران گفت: سلیمانی همیشه دسترسی سریع و آسان به آیت‌الله خامنه‌ای دارد و این عاملی است که می‌تواند به او تأثیرگذاری ویژه‌ای بدهد.

دوست نامرئی ترامپ!

باشگاه خبرنگاران/ ترامپ- رئیس جمهور آمریکا- در سخنرانی‌هایش از یک دوست به نام جیم حرف می‌زند که تاکنون هیچ کس از هویت او خبر ندارد. ترامپ در کارهایش نیز از جیم کمک می‌گیرد و گاه در سخنرانی‌هایش با او حرف می زند.

انتقاد کوبنده مجری عرب

باشگاه خبرنگاران/ غانم الدوسری- مجری تلویزیونی و معروف به کوبنده آل سعود- در پستی توئیتری با انتشار یک کاریکاتور سیاسی، به اختلاف طبقاتی در عربستان سعودی و نیز خوشگذرانی‌های بی پایان محمد بن سلمان- ولیعهد جدید - واکنش نشان داد و از فقر مردم عادی عربستان انتقاد کرد.

سفر جنجال‌آفرین تیفانی

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته نیوزویک، سفر تفریحی تیفانی ترامپ- دختر کوچک ترامپ- همراه با نامزدش به آلمان که برای مالیات‌دهندگان آمریکایی ۲۲ هزار دلار هزینه درپی داشت، جنجال آفرید.

بهانه؛ اعتیاد شاهزاده

ایسنا/ رویترز به نقل از یک منبع سعودی با تکذیب کودتا علیه بن نایف در کاخ پادشاهی عربستان ازسوی بن سلمان، مدعی شد که برکناری محمد بن نایف از ولیعهدی به علت اعتیاد شدید او به مورفین و کوکائین بوده است.

توبیخ مجری متخلف تلوزیون 

پلاس روز/ مسعود احمدی افزادی- مدیرکل صدا و سیمای اصفهان- با اشاره خستگی و بی‌دقتی مجری بخش خبر آن استان که گفت و گو و خنده چند ثانیه ای مجری را در روز شهادت امام صادق (ع) در پی داشت، گفت: ۴ همکار که در موضوع بی‌دقتی در پخش خبر، مقصر شناخته شدند به تعلیق از کار و توبیخ کتبی همراه با درج در پرونده محکوم شدند.

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای سخنگو

باشگاه خبرنگاران/ تحول و چرخش ۱۸۰ درجه ای آنتونی اسکاراموچی- سخنگوی تازه کاخ سفید- که موجب شد او از موضع انتقادی نسبت به ترامپ دست بردارد و به یک هوادار دوآتشه تبدیل شود، با تمسخر کاربران مجازی رو به رو شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.