۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 549924

در این یک دو روز و پس از بازنشرِ مصاحبه ویدئویی کذایی آن آقازاده محترم، گوش همه مان پر شده از #ژن_خوب و من در این مجال، قصد ندارم- بار دیگر- دراین باره بنویسم و سرتان را درد بیاورم.

به گزارش قدس آنلاین، در این یک دو روز و پس از بازنشرِ مصاحبه ویدئویی کذایی آن آقازاده محترم، گوش همه مان پر شده از #ژن_خوب و من در این مجال، قصد ندارم- بار دیگر- دراین باره بنویسم و سرتان را درد بیاورم.

به گمانم- بیش و کم- گفتنی ها دراین باره گفته شده و حمیدرضا عارف- پسر ارشد آقای محمدرضا عارف- به حد کفایت در این چند روز مورد خطاب ایرانیان قرار گرفته و اگر گوش شنوا داشته باشد- که امیدوارم ژنِ خوبِ گوش شنوا داشتن را هم مانند خیلی چیزهای دیگر به ارث برده باشد- سخن و پیامِ هموطنانش را درباره خودش و پدیده آقازادگی دریافت کرده و حالا می تواند، در کنجی بنشیند و با خود خلوت کند و دنبال پاسخ ِ این پرسش برود که آیا – الحق والانصاف- این وراثت بوده که او را بالا کشیده یا رانت و امتیازِ فرزندِ یک مقام بودن؟ ...

باری ... من می خواهم از #ژن_خوب به کلیدواژه دیگری برسم که آن هم- دست بر قضا- در همین چند روز اخیر، خبرساز شده است.

این کلیدواژه که به گمانم هرگز نباید از آن غفلت کرد، #جنس_خوب نام دارد که از بدِ روزگار با #ژن_خوب اشتراک ها و صدالبته تناقض هایی دارد.

برای استحضار اما عرض کنم که هم زمان با انتشار مصاحبه جنجالی حمیدرضا عارف که بحث #ژن_خوب را بر سر زبان ها انداخت و راست و چپ و میانه را به واکنش واداشت، خبر دیگری نیز منتشر شد که می گفت؛ قرار است عرضه موادمخدر، کوپنی شود تا مافیای فروش افیون دستش از این بازار پرسود کوتاه شده و همچنین با عرضه #جنس_خوب و بدون غل و غش به متقاضیان، رعایت تندرستی ِ جماعت نجیبِ معتاد شده باشد.

درپی شنیدن این خبر، بنده حقیر فقیر – سراپاتقصیر- را بهجت و شادمانی ای فرا گرفت؛ وصف ناشدنی ...  که لابد دولتمردان از حل مشکلات اقشار دیگر جامعه فارغ شده اند که به برطرف کردن مشکل و دغدغه معتادان و تامین #جنس_خوب برای ایشان رو آورده اند، اما متاسفانه موج واکنش ها به سخنان آقازاده جناب عارف درباره به ارث بردن #ژن_خوب از پدر و مادرش، خبر خوش برای معتادان را – که می توانست درصدر خبرها بنشیند- به محاق و تاریکی برد، گویی #جنس_خوب به نفع #ژن_خوب، میدان را خالی کرد .  

با این وصف، اگر معتادان محترم نیز- همسو با هموطنان دیگر- در واکنش به سخنان آقازاده گرامی صف بکشند و فریاد اعتراض شان را به آسمان بلند کنند که ای جوانک ِ پر فیس و افاده! به رخ کشیدن ِ ذخیره ژنتیک ات موجب به حاشیه تر رانده شدن ما - قشرِ معتاد- شد و نگاه کارشناس ها و کاربرها را به سوی دیگر راند، نباید بر آنان خرده گرفت و سرزنش شان کرد، چه این که این جماعت ِ تیپا خورده و هماره منفعل و سر به زیر، اگر به #ژن_خوب شان ننازند، دستکم در این روزگار می توانند که به #جنس_خوب شان مباهات کنند!   ... نمی توانند؟

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.