۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 549945

زن جوان وقتی از کارش پشیمان شد که دیگر دیر شده بود، او وقتی خواست به رابطه‌اش با مرد میانسال خاتمه دهد متوجه شد که از او فیلمبرداری شده و در شرایط دشواری قرار دارد، او یا باید به این ارتباط سیاه و شوم ادامه دهد یا آرامش و آبرویش قربانی خواهد شد، پس به دادگستری رفت تا با شکایت از این مرد به این تلاطم روحی پایان دهد.

دوربین مخفی در سوئیچ، بزهکاری مرد میانسال را استارت زد

به گزارش قدس آنلاین، زن جوان وقتی از کارش پشیمان شد که دیگر دیر شده بود، او وقتی خواست به رابطه‌اش با مرد میانسال خاتمه دهد متوجه شد که از او فیلمبرداری شده و در شرایط دشواری قرار دارد، او یا باید به این ارتباط سیاه و شوم ادامه دهد یا آرامش و آبرویش قربانی خواهد شد، پس به دادگستری رفت تا با شکایت از این مرد به این تلاطم روحی پایان دهد.

سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با تشریح ماجرای این پرونده به خبرنگار خط قرمز گفت: زن جوانی که از سوی یک مرد میانسال مورد تهدید به ادامه رابطه قرار گرفته بود با حضور در دادگستری اقدام به طرح شکایت کرد، پس از طرح شکایت همراه ابلاغیه به پلیس فتا مراجعه کرد.

این زن جوان زمانی که در مقابل افسر پرونده قرار گرفت در شرح ماجرا گفت: مدتی قبل با همسرم دچار اختلافات جدی شدیم، کارمان به دادگاه کشید و تا پای طلاق هم پیش رفتیم، عصبانیت بر هر دوی ما مستولی شده بود و گمان می‌کردیم که بهترین راه برای حل موضوع جدایی است.

در این روزها اصلاً حال و روز خوشی نداشتم و استرس بسیار زیادی را تحمل می‌کردم، در همین حال و احوال نامناسب و هنگام رفت و برگشت به دادگاه با مردی آشنا شدم که به حرفها و درد دلهایم گوش می‌داد و تلاش می‌کرد با حرفهایش آرامش را به من بازگرداند، او وقتی حال پریشانم را دید تلاش کرد که دلداری‌ام دهد، مدام می‌گفت که باید آرام باشید و با آرامش به مسایل و مشکلات پیش روی زندگی فکر کنید تا بتوانید راه حل عاقلانه و بهتری پیدا کنید.

در حالی که احساس می‌کردم سخنان او مرا آرامتر کرده است، مرد میانسال با ترفندی شماره تلفن همراهش را به من داد. چند روز بعد زمانی که دوباره دچار استرس شدید شده بودم با این مرد تماس گرفتم تا شاید حرفهایش آرامم کند و به خاطر همین سر حرف دوباره باز شد و من از اتفاقات شخصی زندگی‌ام برایش گفتم.

او هم خواست که دوباره با هم دیدار کنیم و ساعتی بعد برای دومین بار با این مرد میانسال دیدار کردم، من از زندگی و شوهرم حرف زدم و او هم مانند قبل با سخنانش آرامش را به من بازگرداند.

مدتی بعد زندگی‌ام به روال عادی‌اش برگشت و دیگر تمایلی نداشتم با این مرد تماس بگیرم، می‌خواستم جریان زندگی خودم را دنبال کنم که تماس او شروع شد و خواست که بار دیگر همدیگر را ملاقات کنیم، او زمانی که با پاسخ منفی من مواجه شد اظهار کرد که از من فیلمی تهیه کرده است که اگر به ملاقاتش نروم آنرا منتشر کرده و باعث خواهد شد تا دوباره آرامش از زندگی من رخت بربندد.

سرهنگ جهانشیری خاطرنشان کرد: زن جوان در ادامه بیان ماجرا اظهار داشت که در همان ملاقات اول که با این مرد داشتم هیچ گونه وسایل فیلمبرداری همراهش نبود و حتی از موبایلش هم استفاده نمی‌کرد و من هنوز در تعجبم که او چطور توانسته از من فیلم تهیه کند.

بیان همین مسئله مأموران پلیس را حساس کرد تا تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت دهند و پرونده با دقت و ظرافت خاصی مورد بررسی قرار گیرد، افسر پرونده کار را شروع کرد و طی یک عملیات تخصصی و فنی طی 24 ساعت متهم شناسایی شد. با توجه به اینکه احتمال می‌رفت وی ابزار و ادوات جاسوسی همراه داشته باشد، پس از هماهنگی قضایی و در حالیکه متهم انتظارش را نداشت، در یک عملیات غافلگیرانه متهم به همراه تجهیزات کامپیوتری و ابزار جانبی آن دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در ادامه گفت: متهم 41 ساله پس از دستگیری در مواجهه با ادله بزه انتسابی به خود را پذیرفت و اعتراف کرد که تجهیزات فیلم برداری مخفیانه و جاسوسی  خود را از روی کنجکاوی و به صورت غیرقانونی خریداری کرده است.

متهم ادامه داد: در پی ارتباطی که با شاکی پیدا کردم و قرار ملاقاتی که وی با میل خودش گذاشت اقدام به تهیه فیلم از او با همین ابزار کردم، این فیلم را نزد خودم نگه داشتم تا اگر روزی از او خواستم که در قرار ملاقات حاضر شود و او سرباز زد با بهره‌گیری از  همین فیلم و ترس آبرویش دوباره به ملاقاتم بیاید و به ارتباطش با من ادامه داد.

به گفته سرهنگ جهانشیری این متهم لنز دوربین را به صورت بسیار ماهرانه در سوئیچ ماشین جای گذاری کرده بود به گونه‌ای که برای کسانی که خبری از ماجرا نداشته قابل رؤیت نبود، این در حالی است که ابزار شنود مخفیانه هم از این متهم کشف شده است.

به همین دلیل و با توجه به اینکه احتمال می‌رود متهم در موارد دیگری هم از دوربین مخفی روی سوییچ ماشین و ابزرار شنود برای اعمال مجرمانه استفاده کرده باشد، تجهیزات رایانه‌ای متهم برای بازبینی کامل و تخصصی به آزمایشگاه فارنزیک ارایه شده و پرونده در دست بررسی است.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به ممنوعیت خرید تجهیزات شنود و فیلمبرداری مخفیانه به شهروندان هشدار داد: تهیه و نگهداری هرگونه ابزار شنود و فیلمبرداری مخفیانه در قالب قلم، سوییچ، دکمه یا ساعت یا هرگونه لنز جاسازی شده در اشیا و لوازم منزل جرم بوده و با مجرم مطابق قانون جرایم رایانه‌ای و مجازات اسلامی برخورد خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.