روزنامه آمریکائی وال استریت ژورنال داستان یخچال دزدی «شون اسپایسر» سخنگوی مستعفی کاخ سفید را برملا کرد.

سخنگوی مستعفی، یخچال کاخ‌سفید را به سرقت برد

به گزارش قدس آنلاین،«شون اسپایسر» سخنگوی مستعفی کاخ سفید که جمعه گذشته جای خود را به «سارا سندرز» داد، متهم است که یک یخچال کوچک را از کاخ سفید دزدیده است.

به گزارش ایندیپندنت، اسپایسر ۴۵ ساله پس از آنکه در ماه ژانویه سال جاری میلادی به عنوان سخنگوی کاخ سفید منصوب شد برای نگه داری مواد غذایی‌اش به یک یخچال کوچک نیاز پیدا می‌کند.

او دستیارش را نزد کارمندان کاخ سفید می فرستد تا یخچال را از آنها بگیرد.

به گزارش وال استریت ژورنال، دستیار اسپایر به کارمندان گفته بود: اسپایسر یخچال شما را می خواهد.

آنها با این درخواست مخالفت کردند و لذا اسپایسر وقتی با مخالفت همکارانش مواجه شد، شخصا وارد عمل شد.

وال استریت ژورنال در این باره اعلام کرد که حدود ساعت ۸ شب و پس از تعطیلی کار این دفتر، یک دوستش در کاخ سفید دیده است که اسپایسر کشان کشان یخچال موردنظرش را به دفتر کارش می‌بُرد.

لازم به ذکر است، «آنتونی اسکاراموچی» مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید جمعه گذشته اعلام کرد که «سارا سندرز» در پی استعفای «شون اسپایسر» از سمت سخنگوی کاخ سفید در ساعات ابتدایی روز جمعه، به عنوان جانشین وی عهده دار این سمت شد.

اسکاراموچی گفت که وی ظرف چند هفته دیگر فعالیت خود را در سمت مدیر ارتباطات کاخ سفید آغاز خواهد کرد و اسپایسر که ظرف ۶ ماه گذشته به عنوان مدیر موقت ارتباطات خدمت کرده است، تا پایان ماه آگوست در سمت کنونی خود انجام وظیفه خواهد کرد.

روزنامه نیویورک‌ تایمز در خصوص استعفای شون اسپایسر نوشته است که رئیس جمهور آمریکا، «آنتونی اسکاراموچی» را به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید منصوب کرد و اسپایسر نیز نارضایتی خود را از این انتصاب ابراز نمود.

براساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، «شون اسپایسر» تمایل داشت که در این سمت باقی بماند و انتصاب «آنتونی اسکاراموچی» را اشتباهی بزرگ خوانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.