اصفهان _ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بیش از ۱۰۰ شورای معتمدین پلیس با هدف رسیدگی به مشکلات انتظامی مردم محلات و بررسی خواسته های آنان از مسئولان نظم و امنیت در سطح استان تشکیل شده است

رسیدگی به مشکلات انتظامی مردم در شورای معتمدین پلیس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکزاطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی دراین باره اظهارکرد: یکی از کارهای خوبی که در راستای مشارکت دادن مردم در امنیت شهر خود انجام گرفته، تشکیل شوراهای معتمدین پلیس در سطح محلات است.

وی افزود: این طرح از سال ۱۳۹۴ در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و در این راستا فرماندهی انتظامی استان نیز با جدیت آن را دنبال کرد به طوری که هم اکنون بیش از ۱۰۰ شورای معتمدین پلیس در سطح استان اصفهان تشکیل شده است.

این مقام مسئول با مثبت ارزیابی کردن تشکیل جلسات شورای معتمدین پلیس عنوان داشت: هدف از تشکیل این شورا رسیدگی سریع تر و بهتر به مشکلات انتظامی محلات و بررسی و پیگیری خواسته های آنان از مسئولان نظم و امنیت است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: اعضای شورای مذکور متشکل از اعضای هیئت امنای مساجد، ائمه جماعات، اعضای پایگاه بسیج، بازنشستگان مشاغل دولتی، رئیش سفیدان و کسبه محل است.

وی بیان داشت: جلسات شورا هر ماه با حضور رئیس کلانتری به عنوان دبیر جلسه، مسئول برگزاری و پیگیری مصوبات جلسه در مسجد محل تشکیل می شود و اعضا با اشرافیتی که نسبت به محله خود دارند مطالبات مردم محل از نیروی انتظامی را اعلام می کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به مزایای بسیار خوب این شورا گفت: جلسات این شورا بستر بسیار مناسبی است که بدانیم مردم محله ها از نیروی انتظامی چه می خواهند و متناسب با نیاز آنان طرح ها و عملیات های انتظامی در محله آنها به اجرا گذاشته می شود.

این مقام انتظامی، شورای معتمدین پلیس را نماد مشاکت مردم در امنیت شهر خود عنوان کرد و اظهار داشت: تشکیل جلسات این شورا یکی از اولویت های اصلی برنامه های فرماندهی انتظامی است و به صورت مرتب و منظم در سطح مساجد حوزه هر کلانتری انجام می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: هر کسی که تمایل دارد در این شورا برای برقراری نظم و امنیت محله خود با پلیس همکاری کند می تواند به کلانتری محل مراجعه و آمادگی خود را اعلام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.