ساری- مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به کاهش دمای هوای استان از فردا، گفت: به دلیل رگباری شدن آسمان مازندران از مسافران می‌خواهیم در بستر رودخانه‌های مازندران اتراق نکنند.

مسافران در بستر رودخانه‌های مازندران اتراق نکنند

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر احمدی اظهار داشت از فردا تا پنجشنبه، در ساعات بعدازظهر و شب شاهد افزایش ابر به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات استان همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم بود.

وی افزود: از صبح فردا بدلیل احتمال وزش باد نسبتاً شدید دریای خزر نیز مواج پیشبینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه حدود 3 تا 5 درجه از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود به مردم و مسافران استان توصیه کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در دامنه‌ها و ارتفاعات از برپایی چادر، چرای دام و تردد در مسیل‌ها، ارتفاعات و فضاهای باز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه قایقرانی، شنا و ورزش‌های آبی در هنگام مواج و طوفانی بودن دریا متوقف شود، افزود: به کشاورزان، مسافران و رهگذران توصیه می‌شود از برافروختن آتش در عرصه‌های منابع طبیعی، مراتع، مزارع و باغات خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: به دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده‌سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی همچون گذشته داشته باشند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.