بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۹ کلاهبردار حرفه‌ای با ۳ میلیارد ۲۰۱ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

۹ کلاهبردار حرفه ای در خراسان شمالی دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از آنان کلاهبرداری کردند موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شکات پرونده موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند.

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان که با ترفند هایی از قبیل اعطای وام و فروش لوازم اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: کلاهبرداران در یک عملیات ضربتی در دام  ماموران  پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات ۹ متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۱۱ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳ میلیارد ۲۰۱ میلیون ریالی اعتراف کردند.

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند یادآور شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کسانی که امنیت، آرامش و آسایش مردم را به مخاطره می اندازند برخورد میکند .

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهد اینگونه موارد موضوع را از  طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.