خرم آباد- معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در حال حاضر ۱۰مجتمع خدماتی - رفاهی در فاز دوم و ۷مجتمع در فاز اول در دست بهره برداری قرار دارند.

۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی در جاده های لرستان در دست بهره‌برداری است

به گزارش قدس آنلاین، کیومرث محمودی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری در بخش مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی از سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است، اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه لرستان و قرار گرفتن آن در مسیر ترانزیت شمال-جنوب و شرق-غرب، ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری خصوصی است که در این زمینه ضمن رعایت ضوابط قانونی، همه تلاش خود را به‌کار خواهیم بست.

وی اذعان کرد: از آنجا که ارائه‌ی خدمات مناسب به کاربران جاده‌ها رابطه مستقیمی با افزایش ایمنی سفر دارد، وجود مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی در کاهش سوانح جاده ای نقش بسزایی دارد.

محمودی ادامه داد: تاکنون ۷۶ موافقت نامه اصولی برای متقاضیان احداث مجتمع های خدماتی- ‌رفاهی بین‌راهی در مسیرهای مواصلاتی استان صادر شده است، که درمجموع ۴۰ فقره از این موارد دارای اعتبار هستند.

وی با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین‌راهی استان افزود: در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدماتی بین راهی در حال ساخت داریم، ۱۰ مجتمع در فاز دوم و ۷ مجتمع در فاز اول در دست بهره‌برداری می‌باشند.

محمودی خاطر نشان کرد: ۱۲مورد از موافقت نامه های اصولی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی نیز در مرحله اخذ استعلام قرار دارند.

وی وجود تابلوهای تبلیغاتی در مسیرهای مواصلاتی را ظرفیتی مناسب برای فرهنگ‌سازی ترافیکی و ایمنی سفر عنوان کرد و گفت: درمجموع ۴۷تابلوی اطلاعاتی در محورهای لرستان متعلق به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که ۷ عدد آنها در قالب تفاهم‌نامه در اختیار جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: در راستای ایمنی عابران پیاده، تاکنون ۹ دستگاه پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی استان ساخته شده، دو دستگاه پل دیگر نیز در حال احداث است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.