شهرکرد- دبیر ستاد سفیران نور در شهرکرد گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت خادمان حرم حضرت معصومه‌(س) با عنوان «کاروان سفیران نور» وارد استان چهارمحال و بختیاری شدند.

کاروان «سفیران نور» وارد چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مردانی اظهار داشت: خادمان حرم حضرت معصومه‌(س) از امروز دوشنبه تا ۴ مردادماه در استان برای شرکت در برنامه‌ها و جشن‌های مختلف در استان حضور دارند.

وی با بیان اینکه از امروز ساعت ۱۲ ظهر برنامه‌های سفیران نور آغاز می‌شود، افزود: ساعت ۴ عصر امروز شرکت در برنامه آرام جان، عیادت از بیماران بیمارستان سیدالشهداء(ع) و جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در پارک قلمستان از برنامه‌های حضور خادمان حرم حضرت معصومه‌(س) در شهرستان فارسان است.

دبیر ستاد سفیران نور در شهرکرد بیان کرد: در ادامه سفیران نور در برنامه بزم نور، جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر هارونی ساعت ۷ بعد از ظهر و پس از نماز مغرب و عشاء در جشن ولادت در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد حضور دارند.

مردانی با اشاره به سایر برنامه‌ها خاطرنشان کرد: فردا صبح حضور در زندان فرخشهر، ساعت ۵ بعد از ظهر عیادت از بیماران بیمارستان کاشانی و هاجر شهرکرد، حضور در جشن میلاد پارک بانوان شهرکرد و پس از نماز مغرب و عشاء شرکت در جشن ولادت پارک تهلیجان از دیگر برنامه‌های حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در استان است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.