۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 550078

هافبک تیم پرسپولیس گفت:فکر می‌کنم خیلی خوب است که با یک بازی بتوانید جام بگیرید و من هم خیلی خوشحالم که با یک بازی جام گرفتم. ان‌شاالله که جام‌های بعدی هم برای پرسپولیس در راه باشد.

واکنش هافبک پرسپولیس به شوخیهای فضای مجازی

به گزارش قدس آنلاین، سیامک نعمتی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام بازی کردن خودش در این بازی، گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم اولین بازی‌ام را برای پرسپولیس به صورت رسمی انجام دهم. واقعا خوشحالم که مقابل این همه هوادار به میدان رفتم. خوشحالم که مورد لطف هواداران پرسپولیس قرار گرفتم و از اینکه توانستم در راه قهرمانی به پرسپولیس کمک کنم، خوشحالم و امیدوارم در بازی‌های بعدی خیلی بهتر کار کنم و رضایت مربیان و هواداران را بیشتر از این جمع کنم. 

وی در خصوص شوخی‌هایی که با او، شجاع‌خلیل‌زاده و شایان مصلح در فضای مجازی شده و عنوان می‌کنند آنها با یک بازی جام گرفته‌اند، اظهار داشت: بله خودم این شوخی‌هایی که در فضای مجازی می‌شود را دیده‌ام. قطعا برای یک بازیکن خیلی خوب است که بتواند قهرمان شود. بازیکنان پرسپولیس فصل گذشته زحمات زیادی کشیده‌اند و قهرمان لیگ شدند. من هم به همراه سایر بازیکنان جدید این شانس را داشتم که در سوپرجام بازی کنم و در کنار بچه‌های قدیمی تیم کمک کردیم تا پرسپولیس قهرمان سوپرجام شود. فکر می‌کنم خیلی خوب است که با یک بازی بتوانید جام بگیرید و من هم خیلی خوشحالم که با یک بازی جام گرفتم. ان‌شاالله که جام‌های بعدی هم برای پرسپولیس در راه باشد. 

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص نوع بازی‌اش که هافبک شوت‌زن است و پرسپولیسی‌ها در چند سال اخیر در این زمینه ضعف داشتند، افزود: قطعا هر تیمی روی شوت‌زدن برنامه‌های خاصی دارد. ما هم در تمرینات این کار را انجام می‌دهیم تا بازیکنان نسبت به این موضوع عادت کنند. خود من تمرینات شوت‌زنی زیادی در گذشته انجام دادم و امسال هم در پرسپولیس این کار را انجام می‌دهم. البته برانکو تمرینات شوت‌زنی خوبی برای بازیکنان در نظر می‌گیرد. به هر حال هر بازیکنی که در موقعیت شوت‌زنی قرار می‌گیرد باید از این شانس استفاده کند. مطمئنا اگر من هم موقعیتی گیر بیاورم به بهترین شکل از آن استفاده خواهم کرد. البته در فوتبال فقط شوت‌زنی مهم نیست. برانکو هم از من فقط شوت‌زنی نخواسته و صحبتی در این خصوص انجام نداده است. 

نعمتی درباره انجام اولین بازی رسمی خود با لباس پرسپولیس و بازخورد آن از سوی هواداران،‌ افزود: خوشبختانه جو خیلی خوبی در پرسپولیس و روی سکوهای آن حاکم بود و امیدوارم بتوانیم جواب محبت هواداران را بدهیم. البته هواداران هم قطعا مثل همیشه تا آخر از تیم حمایت خواهند کرد و ان‌شاالله قهرمانی‌های بیشتر به دست بیاوریم تا آنها را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که با حضور او و منشا فاز هجومی پرسپولیس چقدر تقویت خواهد شد، افزود: قطعا من سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را از خودم نشان دهم و بتوانم به کمک سایر بازیکنان کاری انجام دهیم که پرسپولیس نتایج بهتری نسبت به سال گذشته بگیرد. این همه هدف ماست.

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل فولاد در هفته اول لیگ برتر، گفت: به هر حال شروع هر تورنمنت سخت است و اولین بازی لیگ سختی‌های خاص خودش را دارد. این را هم در نظر بگیرید که ما با تیم خوب فولاد بازی داریم اما مطمئنا در زمین خودمان و مقابل هواداران برای برد به میدان می‌رویم. چرا که می‌خواهیم لیگ را با پیروزی آغاز کنیم تا شادی آن را به هواداران‌مان تقدیم کنیم. هدف‌ ما این است که با برد در این بازی با قدرت لیگ را آغاز کنیم و بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.