زاهدان-وزیر ورزش و جوانان گفت: ۵۰ درصد منابع و امکانات ورزش به ورزش بانوان اختصاص می یابد همچون سالنهای ورزشی به ورزش بانوان اختصاص خواهد یافت و یکی از شاخص های کاری مدیران استان و فدراسیونهای ورزشی است.

۵۰ درصد منابع و امکانات ورزش به بانوان اختصاص می یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ظهر دوشنبه در جمع هیاتهای ورزشی استان در استانداری اظهار داشت:۵۰ درصد منابع و امکانات ورزش به ورزش بانوان اختصاص می یابد همچون سالنهای ورزشی به ورزش بانوان اختصاص خواهد یافت و یکی از شاخص های کاری مدیران استان و فدراسیونهای ورزشی است.

وی افزود: هدف از سفر به سیستان و بلوچستان تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان،حمایت از هیئت های ورزشی و تبادل نظر برای برگزاری و میزبانی مسابقات ملی و بین الملی در استان است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:بخشی از هزینه برگزاری مسابقات ملی را در استان متقبل خواهیم شد تا ضمن شادی و نشاط مردم، پیروزی تیم های استان باعث غرور ملی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از مهم ترین مطالبات جوانان اشتغال و ازدواج است تصریح کرد:تا سال ۹۲ جمعا ۲۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ۳ میلیون تومانی(جمعا ۶ میلیون تومان به هر زوج) به زوج های جوان پرداخت شده است که باافزایش سقف وام به ۱۰ میلیون تومان به ازای هر زوج جمعا در سال ۹۵ ، ۹۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: وام ازدواج در دولت یازدهم ۳/۵ برابر افزایش داشته است و تعداد سمن های مرتبط با ورزش و جوانان از حدود ۱۰۰ در سال ۹۲، به مرز ۲ هزار سازمان مردم نهاد افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.