فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در راستای صیانت از آب‌راه مهم و استراتژیک خلیج فارس، تعامل توانمندی بین دریابانی استان بوشهر و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران برقرار است.

تعامل توانمند دریابانی و نیروی دریایی سپاه در صیانت از خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی رزمجو امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه مرزداری و مرزبانی از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: مرزداری و مرزبانی نقش مهم و برجسته‌ای در مقاطع مختلف حساس انقلاب اسلامی داشته است.

وی با بیان اینکه مرزداری با فرهنگ جهادی عجین است گفت: فرهنگ پایداری و مدیریت جهادی دریابانی و مرزداران  خلیج فارس در استان بوشهر نشأت گرفته از شجاعت و دلیرمردی در عرصه سخت دریا است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر نقش مهم فرمانده در عرصه مدیریت و جهاد گفت: هنر فرمانده دریابانی کاری بس دشوار و دارای هنرمندی خاصی است.

سردار رزمجو با قدردانی از تلاش سردار قلندر لشکری فرمانده دریابانی استان بوشهر تاکید کرد: در راستای صیانت از آبراه مهم و استراتژیک خلیج فارس، تعامل توانمندی بین دریابانی استان بوشهر و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران برقرار است.

وی، اخلاق، شجاعت و اعتماد به نفس را از ویژگی فرمانده دریابانی استان بوشهر دانست و تصریح کرد: فرمانده دریابانی استان بوشهر با ۳۵ سال کار صادقانه دارای کارنانه درخشانی است که باید از تجارب سردار لشکری استفاده شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برای فرمانده جدید دریابانی استان بوشهر سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد آرزوی موفقیت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.