سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از وضعیت تیمش در فاصله کوتاه مانده تا شروع لیگ ابراز خرسندی کرد و گفت: بازی با فولاد سخت ترین بازی ما خواهد بود.

برانکو: دوری طولانی مدت سیدجلال شایعه است/ صحبت های طارمی را نخواندم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین عصر دوشنبه پرسپولیس به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت و از شرایط بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

وی ابتدا به میزان دوری سیدجلال حسینی از میادین به خاطر مصدومیت گفت: این بازیکن از ناحیه کمر مشکل دارد و حداکثر تا ۱۰ روز دیگر به آمادگی می رسد. اینکه عنوان شده شش هفته از میادین دور است درست نیست. شاید آماده شدن او شش هفته طول بکشد تا برای تیم ملی و بازی با الاهلی آماده شود. اما از فردا تمریناتش را آغاز می کند.

برانکو در مورد بازی با فولاد گفت: تجربه من می گوید که بازی اول سخت ترین بازی است. مخصوصا اینکه شما تیم قهرمان باشید. فصل قبل بازی با فولاد یک به یک شدیم. آن هم در دقیقه آخر بازی گل مساوی را زدیم. با نگاه احترام به این بازی نگاه می کنیم.

وی ادامه داد: چیزی که ما می بینیم خوش بینی بازیکنانم است. ما حریف را دست کم نمی گیریم. می دانیم که بازی سختی در پیش داریم. ما با نفت تهران شروع کردیم اما می دانیم که بازی با فولاد هم سخت است.

برانکو در مورد مسائل مالی اش با باشگاه گفت: بازیکنان روز گذشته بخشی از مطالباتشان را گرفتند. کادر فنی هم بخشی از مطالباتش را دریافت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصاحبه هایی که بازیکنان این تیم علیه مدیریت باشگاه انجام داده اند گفت: من وقتی چیزی ندیدم و نشنیدم نمی توانم در این مورد نظر بدهم. وقتی نخواندم این مصاحبه ها را چه نظری بدهم؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.