خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

رصدخانه/  از توصیف آشنا درباره هم نشینی روحانی و فرماندهان سپاه  تا  مقاله ای که چند نشریه علمی را فریب داد

توصیف آشنا درباره هم نشینی روحانی و فرماندهان سپاه

خبرآنلاین/ حسام الدین آشنا-مشاور ارشد رییس جمهور- با انتشار تصویر دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهور در کانال تلگرامی اش نوشت: این فقط یک تصویر نیست بلکه یک مسیر است. «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» برای مردم و نظام در گرو اجماع راهبردی میان دولت و مجموعه دفاعی کشور است.

شروع جنگ سرد دوم در کنگره

تسنیم/ پایگاه «آنتی‌وار» در تحلیلی طرح تشدید تحریم‌ها علیه ایران، روسیه و کره شمالی را که در آستانه تبدیل شدن به قانون است، به منزله «شروع جنگ سرد دوم» میان واشنگتن و مسکو ارزیابی کرد.   

معشوقه پنهان در منطقه

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش العهد لبنان، روزنامه صهیونیستی معاریو با انتقاد از روابط محرمانه ریاض و تل آویو، رژیم اشغالگر قدس را «معشوقه پنهان» حکومت سعودی خواند و از تل‌آویو خواست روابط خودش را با ریاض انکار نکند.

چادر وی آی پی حاجی های پولدار

باشگاه خبرنگاران/ انتشار عکس هایی از چادرهای ویژه و VIP برای حاجی های پولدار سعودی در آیین حج در شبکه های اجتماعی، از حاشیه های داغ و پر سر و صدای حج امسال است.

کنایه سعدی به «ژن خوب»

عصرایران/ حسام‌الدین آشنا- مشاور فرهنگی رئیس جمهور- در کنایه ای به سخنان پسر محمدرضا عارف- دبیر فراکسیون امید مجلس- که موفقیت های خود را از ژن خوب پدر و مادرش دانسته بود- در کانال تلگرامی اش نوشت: سعدی از زبان حکیمی که به فرزندانش نصیحت می کرد به ما آموخت: نه همه بزرگ زادگان موفق شده اند و نه همه افراد موفق بزرگ زاده بوده اند.

تاثیر نگاه رهبری بر ترکیب کابینه

رویداد۲۴/ عزت‌الله ضرغامی- مسوول پیشین صدا و سیما- در کانال تلگرامی خود با تیتر «رهبری و کابینه جدید» نوشت: رهبری هیچگاه فرد خاصی را هم برای عضویت در کابینه انتخاب و معرفی نمی‌کنند، اگر در برخی جلسات خصوصی، رؤسای محترم جمهور بخواهند از نظر مشورتی ایشان استفاده کنند و در واقع از تجربه، دانش و نگاه حکیمانه‌شان سود ببرند موضوع دیگری است.

مقاله ای که ۴ نشریه را فریب داد

ایران خبر/ یک روزنامه‌نگار روزنامه‌نگار که برای مجله "Discover" قلم می‌زد، با انگیزه سنجش اعتبار مجلات علمی یک مقاله تخیلی و -به ظاهر- علمی را با الهام از فیلم "جنگ ستارگان" نوشت و منتشر کرد و چهار مجله در دام افتاده و این مقاله پوچ را منتشر کردند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.