مشهد- رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از اجرای طرح خادمیاری ۲ هزار نوجوان دختر و پسر در دهه کرامت رضوی جاری خبر داد.

۲۰۰۰ نوجوان دختر و پسر به لباس خدام رضوی ملبس می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان‌نیوز، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در نشست خبری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: برنامه های فرهنگی آستان قدس رضوی به سه دسته ویژه، جاری و عمومی عملیاتی می شود که فعالیتهای شاخص در حوزه های حرم و سطح شهر مشهد با مسئولیت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در صحن جامع برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه های شاخص شامل جشن های جشن های شکوه رضوان، میزبانی گروهی از افراد و مخاطبان خاص است که از طریق شبکه های سراسری پوشش داده خواهد شد. همچنین در دهه کرامت رضوی سال جاری تعویض پوشش ضریح حرم با حضور خانواده های شهدای شاخص انجام خواهد شد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد ادامه داد: در سطح استان برنامه های شاخص افتتاح زائر شهر برابر سیاست های تولیت آستان قدس رضوی صورت می گیرد که از یک سال پیش کلنگ زده شده و بهره برداری فاز نخست آن همزمان با میلاد امام رضا(ع) خواهد بود.

وی افزود: طی یک سال گذشته، تسهیلاتی برای محرومین و زیارت اولی ها تدارک دیده شده که با میزبانی بنیاد فرهنگی رضوی و دانش آموزان از اول دهه کرامت  رضوی به نوجوانان و جوانان مناطق محروم خدمات رسانی ها انجام خواهد شد.

رئیس سازمان مرکزی آستان قدس رضوی در خصوص دیگر فعالیت های آستان قدس رضوی در دهه کرامت رضوی در سطح استانی اضافه کرد: با همکاری معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، ۶هزار و ۲۰۰ قلم جهیزیه میان محرومان و مستضعفان استان خراسان رضوی توزیع می شود و نیز در سطح ملی، در ۸ شهر پویانمایی «در مسیر باران» به نمایش گذاشته می شود که موضوع آن، سفر تاریخی حضرت رضا(ع) از مدینه به مرو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.