شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تهدید ها و فتنه های دشمنان نباید ما را از هدف متعالی خود که همانا بالا نگه داشتن پرچم دین و مبارزه با دشمنان اسلام است دور کند.

تهدید ها و فتنه های دشمنان نباید ما را از هدف دور کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام ظهر سه شنبه در همایش تجلیل و تکریم از خادمین اربعین حسینی گفت: حضرت معصومه(س) در عبادت و زهد و تقوی سرآمد زمان خود بود و در هوش و زکاوت و پرهیزگاری و عبادت تالی تلو معصومین علیهم السلام بشمار می رود.

حجت الاسلام نکونام افزود:این بانوی بزرگوار اگر عمر کوتاهش اجازه می داد بدون شک همچون زینب کبری اشاعه دهنده علوم و مناقب اهل بیت علیهم السلام در مناطقی از مرکز ایران بود.

وی تصریح کرد: بهمین مناسبت یعنی میلاد با سعادت فاطمه معصومه(س) را روز دختر هم نامیده اند و دختران ما باید در همه احوالات خود، بویژه حجاب خود را از چشم نامحرمان و بیگانگان فرو پوشانند و باید باید این بانوی کریمه را الگو و سرمشق خود قرار دهند، و عزت نفس را به بهای بی ارزش چشم و هم چشمی نفروشند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه افزود:دهه کرامت که از امروز آغاز و با ولادت امام رضا(ع) ختم می شود فرصت بسیار مغتنمی است که بر سر سفره کرامت بنشینیم و نهایت استفاده های معنوی را از این دهه با خیر و برکت ببریم و دل و روحمان را به معنای واقعی جلا ببخشیم.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به موکب داران اربعین حسینی افزود: یک توفیق بزرگ نصیب شما شده که به محبین اهل بیت انجام خدمت کنید پس مهم این است تنها نباید به نام اهل بیت وصل شویم بلکه یاد این بزرگواران باید در دل و زندگیمان نفوذ پیدا کند.

وی تصریح کرد: مهمترین دغدغه امام حسین(ع) جلا بخشیدن به روح دین در جامعه بود، پس ما باید تلاش کنیم که بتوانیم در این راه گام برداریم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره حق را باید در فقه و فقاهت جستجو کرد افزود: امام حسین(ع) قیام کرد که بگوید یزید باطل است و من حق هستم.

حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: حق را در بیگانه جستجو نکینم و با فقه و فقاهت به ستیزه جویی نپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به اینکه تهدید ها و فتنه های دشمنان نباید ما را از هدف دور کند تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مناصب و پست ها باید بر اساس ارزش های اسلامی و انسانی تقسیم شود.

 حجت الاسلام نکونام در پایان تاکید کرد: همه ظرفیت ها چه اداری و ارگانی و چه مردمی باید در بحث موکب داری به میدان بیایند و آنچنان که شایسته زائران اربعین حسینی است بتوانند خدمات رسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.