اهواز-معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پی استعفا رئیس هیات دو و میدانی استان گفت: غلامرضا خنفری به نظرم نباید عجولان تصمیم بگیرد مقداری صح صدر به خرج بدهد و ما موضوع را نهایتا حل خواهیم کرد.

خنفری نباید عجولان تصمیم بگیرد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصیری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، در پاسخ به این سئوال که برنامه اداره کل برای مشکلات هیات دو و میدانی استان چیست؟ اظهار کرد: قرار شد روز گذشته جلسه ای برای هیات های دو و میدانی و فوتبال استان برگزار شود که به دلیل عدم هماهنگی در ساعت امکان برگزاری آن نبوده ایم.

وی با اشاره به اینکه مدیرکل ورزش وجوانان استان در تهران هستند، افزود:  شب گذشته (دوشنبه ۲ مردادماه) بازیکنان دو و میدانی طبق دستوری که مدیرکل به هیات فوتبال دادند اجازه تمرین را دادند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان  بابیان اینکه این مسئله سختی نیست که حل نشود، ادامه داد: در جلسه ای که دو هیات را فرامی خوانیم، مشکلات را بیان و ظرف امروز تا فردا مشکل را اداره کل به صورت کارشناسی حل خواهند کرد.

نصیری در ارتباط با استعفای غلامرضا خنفری رئیس هیات دو ومیدانی خوزستان، به نظرم غلامرضا خنفری نباید عجولان تصمیم بگیرد مقداری صح صدر به خرج بدهد و ما موضوع را نهایتا حل خواهیم کرد، گفت: هیات ها یک هماهنگی قطعا نیاز دارند و مدیرکل ورزش و جوانان استان دستور تلفنی برای ورود دو ومیدانی کاران داد و هیات فوتبال هم تمکین کرده و تمرین نیز انجام شد.

وی عنوان کرد: همچنین به نظرم بحث خیلی مهمی نیست که خنفری استعفا بدهد.

تمام رشته ورزشی باید از اماکن با برنامه ریزی استفاده کنند

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان  در پاسخ به اینکه تنها یک مشکل نیست که هیات دو ومیدانی دارد، اظهارکرد: اعتقادمان این است که با یک برنامه ریزی تمام رشته ها از اماکن ورزشی استفاده کنند، شک نکنید که دو و میدانی فعالیت خود را خوب شروع کرده و ما نیز این کار را کاملا حمایت و پشتوانه می کنیم.

نصیری ادامه داد: نهایتا زمانی که اختلافی بین هیات ها و هیات و شهرستان اداره کل به عنوان حاکم و از جایگاه حاکمیت دعوت می کند و طرفین صحبت هایشان را در ارتباط با موضوع می شنویم و نهایتا یک تصمیمی مناسبی خواهیم گرفت.  

وی با بیان اینکه برای ما بتوانیم به اهدافمان برسیم مطئمنا باید صح صدر و با گفت و گو مشکلات را حل کنیم، افزود: خیلی مشکل حاد نبوده و این قدر نباید به آن دامن زده شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان  خطاب به غلامرضا خنفری گفت: توصیه مان به وی این است که با نشست، پیگیری و گفت و گو با هیات فوتبال داشته باشیم بتوانیم کار را حل کنیم.

نصیری همچنین ادامه داد: شب گذشته (دوشنبه ۲مرداد ماه) تماسی که با عبدالکاظم طالقانی گرفت در پیست را باز و همکاری کردند و قرار هم نیست که همکاری نشود، منتها آنها یک حرفه هایی دارند و هیات دو ومیدانی هم یک حقی دارد ما امروز وتا فردا این مشکل را حل خواهیم کرد.

عملکرد خنفری در این مدت کوتاه خوب بود

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پاسخ به این سئوال که عملکرد غلامرضا خنفری را در این مدت تصدی ریاست هیات دو و میدانی استان چگونه ارزیابی می کنید؟ اظهار کرد: در این مدت کوتاه خوب بوده است البته ما انتظارمان این دست در تمام ماده ها و رده های سنی به دلیل رشته پایه و پر مدال بودن دو و میدانی کار را با قوت شروع کند.

استفاده رایگان از پایگاه قهرمانی و درنظرگرفته بودجه برای اعزامی ها

نصیری اضافه کرد: همچنین اداره کل ورزش وجوانان استان با این هیات نشست برگزار و اعلام آمادگی ۱۰۰ درصد را برای همکاری داشته ایم و اکنون قهرمانان دو و میدانی به صورت رایگان در پایگاه قهرمانی زیر نظر کارشناسان کار بدنسازی و توانمندسازی  جسمی خود را در حال انجامند و اعتباری برای کمک هیات دو و میدانی برای اعزامی هایش در حال حاضر پیش بینی کرده ایم.

وی ادامه داد: کاملا به عهده ها و نگاه های کارشناسی که به هیات دو و میدانی  داده ایم، پایبند هستیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستانبا اشاره به اینکه تیم خوبی متشکل از قهرمانان دو و میدانی کار هیات  را شروع کرده اند، افزود:  امیدواریم به اینکه بلاخره این برنامه های دو ومیدانی کاران با نظارت اداره کل و تعاملی که است به این دلیل که غلامرضا خنفری رییس اداره ما در خرمشهر نیز می باشد.

اجازه توقف کارهیات را نمی دهیم

نصیری ادامه داد: وی همچنین از روسای ادارات خوب شهرستان های اداره کل ورزش وجوانان خوزستان است و اجازه نمی دهیم این ها کار هیات را متوقف کنند مطمئنا پیشتبانی می کنیم و الزاما باید این موضوع حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.